ایسنا- مسوولان باشگاه سایپا به منظور تقویت کادر فنی «جواد منافی» و «رضا شمس» را به جمع مربیان تیم فوتبال اضافه کردند. همچنین هیات مدیره این باشگاه در تلاش است تا پایان هفته جاری سرمربی جدید تیم را مشخص کند.

«تقی‌زاده»، سخنگوی باشگاه سایپا اظهار کرد: اکنون مسوولان باشگاه در حال مذاکره با چندین مربی مطرح و بزرگ اروپایی و همچنین آمریکای لاتین برای سرمربیگری تیم فوتبال سایپا هستند، اما هنوز توافق نهایی با هیچ کدام از آنها صورت نگرفته است. بنا داریم که تا قبل از نهایی شدن سرمربی جدید نام گزینه‌ها را اعلام نکنیم و هر گونه صحبت و گزینه‌ای که در این مورد مطرح شده از طریق کانال‌های غیر رسمی و همچنین گمانه‌زنی‌ها بوده است.

تقی‌زاده همچنین گفت: به جهت این که مراحل آماده سازی تیم فوتبال به تعویق نیفتد، تمرینات تیم از روز گذشته آغاز شده است. همچنین به منظور تقویت کادر فنی تیم «جواد منافی»، سرمربی تیم امید سایپا که موفق شد این تیم را در سال گذشته به مقام قهرمانی تهران برساند به جمع اعضای کادر فنی اضافه شد، همچنین رضا شمس نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار قربانی مربی بدنساز سابق تیم سایپا مشغول به کار شده است. از سوی دیگر خبر می‌رسد ژان تیگانای فرانسوی که مسابقه مربیگری در لیگ برتر انگلستان و لاشامپیونه فرانسه را دارد، از گزینه‌های جدی هدایت نارنجی پوشان سایپا در لیگ هشتم است. گفته می‌شود،‌ مذاکرات سایپا با ژان‌تیگانا آغاز و توافقات خوبی هم حاصل شده است و به احتمال زیاد این مربی صاحب نام فرانسوی فصل آینده هدایت سایپا را برعهده خواهد گرفت.