ایسنا- نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با «زریبافان» رییس مجمع این باشگاه تشکیل شد و برنامه‌های این باشگاه برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار گرفت. در حالی که اخباری درباره تغییرات مدیریتی استقلال شنیده ‌می‌شد، آبی‌پوشان فصل آینده را نیز با همین اعضای هیات مدیره آغاز خواهند کرد.

علی فتح‌ا... زاده که دوشنبه به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه‌ای را پیرامون وضعیت آتی این باشگاه با «زریبافان» رییس مجمع باشگاه استقلال برگزار کرد، در این باره گفت: جلسه بسیار مفید و خوبی بود و در مورد برنامه‌های مختلف باشگاه استقلال بحث و تبادل نظر شد. زریبافان نسبت به اعضای هیات مدیره و دست‌اندرکاران باشگاه استقلال شدیدا موضع حمایتی داشت تا باشگاه استقلال بتواند افتخارات خوبی را در فصل آتی کسب کند.

وی افزود: ما لیستی از بازیکنانی که قلعه نویی برای در اختیار گرفتن آنها به باشگاه داده بود را به زریبافان تحویل دادیم و در مورد هزینه‌های آنها با وی صحبت کردیم که رییس مجمع نیز موافقت خود را درباره تصمیمات باشگاه اعلام کرد؛ همچنین ازدیگر برنامه‌هایی که در این جلسه مشخص شد تصویب ساخت کمپ خصوصی تیم فوتبال استقلال بود که قرار است در محل پارک ارم و

۱۴ تیرماه توسط علی‌آبادی، کلنگ‌زنی شود. البته فعلا ساخت اولین فاز این کمپ را در دستور ساخت داریم تا به سرعت تیم استقلال بتواند از آن بهره‌مند شود.

فتح‌ا... زاده همچنین گفت: طبق صحبت‌های انجام شده سازمان تربیت بدنی در سال جاری نمی‌تواند بیش از یک و نیم‌میلیارد تومان همانند سال‌های قبل به باشگاه استقلال کمک کند و در مورد هزینه‌های دیگر نیز ما باید خودمان تلاش کنیم و با برنامه ریزی‌های انجام شده از محل اسپانسر و سایر برنامه‌ها تامین بودجه کنیم، البته هم‌اکنون هیات مدیره با هماهنگی زریبافان که امسال به جمع ما پیوسته است در تلاش است تا برنامه‌های مالی برای هزینه‌های سال جاری استقلال نتیجه‌بخش باشد. این برنامه نوشته شده و به زودی در مجمع مصوب خواهد شد.