«مسعود شجاعی» همبازی «نکونام» 5/9 میلیون یورو

«مسعود شجاعی»، هافبک تکنیکی و ملی‌پوش فوتبال ایران، روز سه‌شنبه با عقد قراردادی سه ساله به ارزش ۵ /۹ میلیون یورو که ۶ میلیون آن ۵/۱ سال اول پرداخت می‌شود به باشگاه اوساسونای اسپانیا پیوست تا در کنار جواد نکونام تعداد ایرانی‌های حاضر در «پامپلونا» را به دو نفر برساند.

محمدرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های شجاعی در این رابطه گفت: از یک سال گذشته برای انتقال شجاعی به اوساسونا با مسوولان این باشگاه در ارتباط بودیم که دو هفته پیش قرارداد اولیه به امضا رسید و سه‌شنبه هم قرارداد نهایی امضا شد.

فاضلی تصریح کــــرد: فیـــلم بازی‌های اخیر مسعود شجاعی در تیم ملی را نیز در اختیار مدیران اوساسونا قرار داده بودیم، حتی سیگاندا، سرمربی اوساسونا پیش از امضای قرارداد با نکونام در خصــــــوص شجاعی صحبت کرده بود و از شرایط ایده‌آل وی اطمینان حاصل کرده بود. وب‌سایت رسمی باشگاه اوساسونا نیز در خبری کوتاه از عقد قرارداد با «پدیده فوتبال ایران» ابراز خوشحالی کرده و نوشته است که شجاعی می‌تواند مانند نکونام خود را در دل هواداران اوساسونا جای دهد.

مسعود شجاعی دو هفته دیگر به همراه جواد نکونام برای شرکت در مراسم معارفه و حضور در تمرینات و اردوهای اوساسونا راهی اسپانیا خواهد شد.