خبرگزاری فارس - عضو هیات‌مدیره پرسپولیس پس از جلسه با رییس سازمان تربیت بدنی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد. پس از نشستی که دیروز صبح بین مسوولان باشگاه پرسپولیس و محمد علی‌آبادی در سازمان تربیت بدنی برگزار شد، این اتفاق صورت گرفت.

در این جلسه محمود خوردبین، حمید استیلی، سعید عزیزیان و فرید زرینه(پزشک این تیم) همراه محمد علی‌آبادی حضور داشتند که پس از گفت‌وگوهای فراوان تصمیم گرفته شد مجید فرخ‌زادی به عنوان سرپرست جدید انتخاب شود.

حبیب کاشانی هفته گذشته از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد. اعضای هیات‌مدیره هم کناره‌گیری خود را اعلام کردند تا علی‌آبادی به عنوان رییس مجمع باشگاه در این مورد تصمیم‌گیری کند.

سرپرست منصوب شده از سوی وی در هیات‌مدیره جدید مطرح شده و در صورت کسب آرای لازم به عنوان مدیرعامل فعالیت خواهد کرد.

نکته جالب توجه این که علی‌آبادی برای انتخاب سرپرست باشگاه پرسپولیس با نفراتی مثل پزشک این تیم مشورت کرده است.

پس از استعفای حبیب کاشانی از مدیرعاملی این باشگاه، اعضای هیات مدیره نیز به طور دسته ‌جمعی کناره‌گیری خود را اعلام کردند. بر این اساس،محمد علی‌آبادی، رییس مجمع این باشگاه در روزهای آینده اعضای جدید را معرفی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که برخی از اعضای مستعفی درهیات مدیره جدید حضور داشته باشند. بنابر اظهارات یک منبع آگاه، در دو روز آینده هیات مدیره جدید انتخاب شده و مدیرعامل هم معرفی خواهد شد.

علی سعیدلو، حبیب کاشانی، حسن بیادی، محمدحسین نژادفلاح و مجید فرخزادی، اعضای هیات مدیره پرسپولیس هستند.