میلیاردرهای استیل آذین از صعود به لیگ برتر بازماندند

گروه ورزش- پنج‌شنبه گذشته تیم فوتبال سپاهان نوین با برتری برابر استیل آذین ضمن کسب جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال، باعث ناکامی پرهزینه‌ترین تیم رقابت‌های لیگ یک کشور شد. سپاهان نوین در ورزشگاه دستگردی تهران دو بر یک تیم پرستاره استیل آذین را که در بین عامه هواداران فوتبال به تیم علی پروین شهرت داشت، شکست داد تا سال آینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.

این در حالی است که بلافاصله بعد از بازی شایعاتی مبنی بر فروش امتیاز سپاهان نوین به گوش می‌رسید، نکته‌ای که محمد رضا ساکت به شدت آن را تکذیب می‌کند و می‌گوید: قصد واگذاری امتیاز تیم سپاهان نوین را نداریم و با یک برنامه‌ریزی کامل با هر دو تیم در لیگ هشتم شرکت خواهیم کرد. در اکثر لیگ‌های معتبر دنیا شاهد حضور دو تیم از یک مجموعه هستیم و ما هم قصد داریم همین کار را انجام دهیم.

سرمربی تیم سپاهان نوین هم از صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که پس از ماه‌ها تلاش توانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

چرخابی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال فروش امتیاز تیم فوتبال سپاهان نوین به باشگاه دیگری وجود دارد، گفت: با زحماتی که برای صعود این تیم به لیگ برتر کشیده شده است، هیچ کس حق فروش این تیم را ندارد و مطمئن باشید ما با تقویت بازیکنان و کادر فنی حضوری پرقدرت در لیگ برتر خواهیم داشت.سرمربی تیم فوتبال استیل آذین با ابراز تاسف از ناکامی این تیم در صعود به لیگ برتر گفت: متاسفانه اتفاقی که از آن می‌ترسیدیم، رخ داد و تیم ما نتوانست مزد زحماتش را بگیرد.کاظمی که طی روزهای گذشته نیز با مسوولان این باشگاه به مشکل خورده بود، در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که‌‌ «فصل آینده در استیل آذین خواهید ماند یا نه؟»، گفت: دیگر تیمی نمانده است که من بخواهم بمانم یا بروم!هنوز موضع رسمی باشگاه استیل آذین در قبال تیم‌داری برای فصل آینده مشخص نیست و قرار است در جلسه‌ای طی هفته جاری بین حسین هدایتی مالک باشگاه و علی پروین قائم مقام باشگاه نسبت به این امر تصمیم گرفته شود.