جانشین قطبی در جلسه امروز هیات‌مدیره مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برای جانشینی افشین قطبی،‌ شش گزینه ایرانی و خارجی داریم و در جلسه امروز هیات‌مدیره تکلیف کادر فنی مشخص می‌شود.

حبیب کاشانی گفت: باید از قطبی که یکی از مربیان متعصب باشگاه پرسپولیس بود قدردانی شود، چون ۴ ماه حقوق خود را نگرفت؛ اما هیچ مشکلی برای باشگاه به وجود نیاورد و حتی صحبتی از دریافت آن نکرد.

کاشانی تصریح کرد: متاسفانه قطبی در حال ترک ایران است. در صورتی که قصد ماندن در ایران را داشت حتی قرارداد سفید هم با باشگاه منعقد می‌کرد و به این مساله شک نداشتم؛ اما باید به او حق داد که به خانواده‌اش توجه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جانشین قطبی گفت: شش گزینه ایرانی و خارجی از جمله برانکو ایوانکوویچ، بورا میلوتینوویچ و برادر پیم وربیک مد نظر ما قرار دارند و جلسه امروز هیات‌مدیره تکلیف کادر فنی را مشخص می‌کند.

کاشانی افزود:‌ برخی از نفرات تیم پیشنهادهای بسیار خوبی دارند و ما نیز با توجه به اهمیت مسائل مالی باشگاه، قصد داریم به صورت حرفه‌ای عمل کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص شایعه تلاش برای نماندن قطبی و فراهم کردن شرایط برای سرمربیگری حمید استیلی خاطرنشان ساخت: به شایعات نباید توجه کرد. تمام تلاشم را به دستور سعیدلو انجام دادم و حتی قبول کردم قطبی به صورت پروازی با پرسپولیس کار کند. پذیرفتم که همسر قطبی در دبی اسکان داده شود و او نیز پایان هر هفته به دیدارش برود؛ اما مورد قبول قرار نگرفت.