خبرگزاری فارس- بازیکن کنار گذاشته شده تیم ملی فوتبال گفت: خیلی‌ها از محرومیتم خوشحال شدند،‌ چون تحمل من برای آنها سخت بود. علی کریمی اظهار داشت: در روزهای اخیر تیتر یک روزنامه‌‌های عربی به کنار گذاشته شدن من از تیم ملی تصور اختصاص داشت. قطعا آنها چنین اتفاقاتی را نمی‌کردند.

وی افزود: پاسخی برای آنها ندارم و آنهایی باید جواب دهند که از این اتفاقات حمایت می‌کنند.

هافبک تیم القطر ادامه داد: برخورد با بازیکن سالاری در همه جای دنیا قابل تقدیر است و من هم بازیکن کم تجربه‌ای نیستم که بیش از اندازه درباره همه چیز نظر دهم؛ اما خدا کند که همان طور که با من برخورد شد در تیم ملی این کار را ادامه دهند و با برنامه ریزی به دنبال حذف یک بازیکن نباشند.

کریمی ادامه داد: مرا محروم کردند، چون تحمل من سخت بود. دوست ندارم زیاد مصاحبه کنم این مورد را تمام خبرنگاران می‌دانند؛ اما تصمیم گرفته‌ام حرف بزنم و از حق خود دفاع کنم تا آقایان در برنامه‌های تلویزیونی، مردم را یک طرفه برای قضاوت راهنمایی نکنند. هافبک سابق تیم بایرن مونیخ آلمان تصریح کرد: در ایران هستم و تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کنم. امیدوارم آقایان هرکاری دوست دارند انجام دهند؛ اما مطمئن باشند به هیچ عنوان به کمیته انضباطی نمی‌روم.

هافبک تیم ملی ادامه داد: خیلی‌ها از رفتن من خوشحال شدند. دوست ندارم اسم آنها را ببرم؛ ولی با قدرت اعلام می‌کنم که به فکر افکار پوچ نباشند، چون علی کریمی فقط به خاطر مردم و لطف آنها دلش با تیم ملی است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. علی کریمی ضمن رد محرومیت دوساله‌اش از بازی‌های ملی و داخلی گفت: کسی مرا محروم نکرده و من هم با تیم قطری یک سال دیگر قرارداد دارم. ضمن اینکه تا ده سال دیگر هم به احتمال زیاد در ایران بازی نمی‌کنم که بخواهند مرا از بازی‌های داخلی محروم کنند.

وی یادآور شد: موفقیت پرسپولیس را بعد از ۶ سال تبریک می‌گویم و به هواداران این تیم که بهترین‌ هستند و مقابل سپاهان این مساله را نشان دادند، می‌گویم که در انتهای بازیگری‌ام به ایران می‌آیم و اگر شرایط ایده‌آل باشد و مرا خواستند با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می‌کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم‌ ملی بدون من موفق باشد و با کسب نتیجه ای مطلوب مقابل امارات مدعی اول صعود لقب گیرد.