زمان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان برابر پگاه گیلان و فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران از سری مسابقه‌های جام حذفی ایران مشخص شد. پس از نشستی که صبح روز پنج‌شنبه، با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در جام حذفی به ریاست عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ و با حضور مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال انجام شد، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان برابر پگاه گیلان از مرحله یک چهارم نهایی و فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به ترتیب در تاریخ هفتم و نهم خردادماه جاری برگزار می‌شود.

عزیز محمدی گفت: ابتدا بازی تیم‌های پگاه گیلان و سپاهان اصفهان به میزبانی پگاه در هفتم و سپس دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در نهم خردادماه به میزبانی فولاد برگزار می‌شود.

عزیز محمدی همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان در بازی آتی میهمان است و به طور طبیعی در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی در بازی مقابل برق شیراز میزبان خواهد بود، اما در صورت صعود تیم پگاه به نیمه نهایی و با توجه به اینکه تیم برق شیراز هم در بازی گذشته خود میزبان بوده است، قرعه‌کشی انجام و پگاه میزبان شد. این دیدار دوازدهم خرداد برگزار خواهد شد.