سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: اگر نتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم، تمامی زحمات‌ و هزینه‌های این تیم به هدر می‌رود. فرهاد کاظمی پس از پیروزی تیمش مقابل پیام مشهد و به دست آوردن عنوان سرگروهی گروه اول لیگ دسته یک، گفت: ما برای بازی مقابل پیام هیچ آمادگی نداشتیم و اصلا قرار نبود این بازی برگزار شود؛ چرا که تیم استیل آذین باید با همان اختلاف گل که نسبت به این تیم مشهدی داشت، به عنوان تیم اول از گروه «الف» لیگ آزادگان به مرحله پلی‌آف صعود می‌کرد؛ بنابراین از دو روز پیش قرار شد که این بازی در تهران انجام شود و بدین گونه بود که بازیکنان ما آمادگی لازم را نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین هم‌چنین درباره‌ حریف آینده تیمش در مرحله‌ پلی‌آف گفت: سپاهان نوین هم تیم بسیار قدرتمندی است، اما فکر می‌کنم کمبود تجربه‌ بازیکنانش یکی از ضعف‌های عمده‌ این تیم به شمار می‌رود که شاید ما بتوانیم با تجربه‌ بالای بازیکنان‌مان مرحله‌ حساس پلی‌آف را به خوبی پشت سر بگذاریم.

کاظمی در پایان گفت: اکنون مدیریت باشگاه و بازیکنان تلاش زیادی را انجام می‌دهند و من خودم اعلام می‌کنم نقش خاصی را در روند صعودی تیم استیل آذین ندارم، اما به هر حال اگر این تیم نتواند به لیگ برتر راه یابد، ناموفق بوده و تمامی هزینه‌هایش به هدر خواهد رفت.