تئاتر واقعی فوتبال در برنابئو

خبرگزاری فارس - ال کلاسیکو اسپانیا در هفته سی و ششم لالیگا در حالی کلید می‌خورد که رئال مادرید خیالش از قهرمانی آسوده شده و بارسلونا با تمام وجود به هر سه امتیاز آن احتیاج دارد. به گزارش مارکا، ال کالاسیکو دور رفت زمانی آغاز شد که رئال مادرید با ۴۱ امتیاز و ۷ امتیاز اختلاف با بارسلونا در صدر جدول بود. در آن زمان ویارئال تیمی که اکنون بارسلونا را به رتبه سوم تنزل داده، با ۳۲ امتیاز در رتبه چهارم قرار داشت.

در بازی رفت مثل جدال حساس چهارشنبه شب هر دو تیم با سیستم ۳-۳-۴ وارد میدان شدند و بارسلونا در خط دفاعی خود از پویول، مارکس، میلیتو و آبیدال بهره برد. دکو، ژاوی و توره هم مسوول تغذیه اینیسیتا، اتوئو و رونالدینیو بودند.

رئال مادرید در خط حمله رائول، فان نیستلروی و روبینیو را داشت و در خط دفاعی از هاینزه، کاناوارو، په‌په و راموس استفاده می‌کرد؛ اما در بازی امشب بزرگانی چون، اتوئو، دکو، کاناوارو، میلیتو و اینیستا غایب هستند و بعید است رونالدینیو و روبینیو سهمی در این جدال داشته باشند.

ریکارد روی نیمکت خود برگ برنده‌هایی مثل ادمیلسون، توره، دوس سانتوس، اوله‌گر، اسکه رو و گودیانسن را دارد و شوستر می‌تواند در صورت لزوم از گوتی، روبینیو، باپتیستا، سالگادو، فان نسیتلروی، بالبوآ و هیگواین استفاده کند. داور بازی آلفونسو پرس بورول است؛ داوری که سابقه فعالیت ۱۰‌ساله در فدراسیون فوتبال اسپانیا را دارد. او متولد سال ۱۹۶۵ است و برای اولین بار در تاریخ ۷ سپتامبر سال ۱۹۹۷ میان دپورتیوو لاکرونیا و رئال مایورکا، قضاوت رسمی داشته است. ۱۸۹ قضاوت در سطح ملی از او یک داور کار کشته و حرفه‌ای ساخته و برای ال کلاسیکو چندان استرس نخواهد داشت. وی ۱۷ بازی رئال مادرید را در برنابئو سوت زده که طی آن مادرید ۸ بار پیروز شده و ۴ بار شکست خورده است.