خبرگزاری فارس- رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ سندی مبنی بر پرداخت جریمه ۷۰میلیون تومانی از باشگاه سپاهان در کمیته انضباطی وجود ندارد.

عبدالرحمن شاه‌حسینی در مورد اعتراض باشگاه سپاهان به ابلاغیه کمیته انضباطی برای کسر سه امتیاز به خاطر عدم پرداخت جریمه مربوط به سرباز نابینا شده در حادثه فولادشهر، اظهار داشت: هیچ‌گونه دشمنی با سپاهان نداریم و برخلاف اظهارات روز یکشنبه مسوولان این تیم، ۲۰ روز پیش ابلاغیه جدید را به باشگاه اصفهانی ارسال کردیم، زیرا تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر واریز پول موردنظر به حساب سرباز احمدی دریافت نکرده‌ایم. وی افزود: باشگاه سپاهان پس از صدور رای، مبلغ ۵۰میلیون تومان به عنوان مساعدت به سرباز احمدی پرداخت کرد؛ اما ابلاغیه جدید به دلیل اعتراض وکیل سرباز به باشگاه سپاهان ارسال شده است. شاه حسینی گفت: از روز گذشته تا ۱۰ روز دیگر منتظر حضور یکی از نمایندگان باشگاه سپاهان هستیم تا در کمیته انضباطی توضیحات خود را بیان کنند.

وی افزود: برخلاف اظهارات مسوولان باشگاه سپاهان، رونوشت ۷۰میلیونی از آنها دریافت نکرده‌ایم. با احضار نماینده باشگاه سپاهان باید وکیل سرباز احمدی نیز در کمیته انضباطی حضور یابد تا رای نهایی در این مورد اتخاذ شود.