هادی ساعی برای چندمین بار تاکید کرد که ‌برای اعزام در دو المپیک گذشته انتخابی زده و این بار هم برایش تفاوتی ندارد و در صورت صلاحدید مربیان برای المپیک پکن هم انتخابی خواهد زد. ملی‌پوش وزن سوم المپیک ایران در این خصوص اظهار کرد:‌ تابع تصمیمات مربیان هستم همان‌طور که همواره از سال‌های گذشته بوده‌ام و حاضرم آنچه به صلاح تکواندوست را انجام دهم.

دارنده مدال طلای تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن تصریح کرد: باید بهترین فرد به المپیک اعزام شود و همه ملی‌پوشان، رسانه‌ها و فدراسیون نیز همین را می‌خواهند. من ۱۶ سال است که همواره در اردوهای تیم ملی بوده‌ام و در تمامی مسابقات انتخابی شرکت کرده‌ام. در این سال‌ها، داخل ایران حتی یک مسابقه را هم نباخته‌ام. اینک نیز اگر مربیان به این نتیجه برسند که باید انتخابی برگزار شود، مشکلی ندارم اما، باید معیارها تعیین شود و اینکه انتخابی شما یک معیار در کنار چندین معیار فعلی است و باید هر گونه احتمال از نظر عدم آمادگی جسمی و روحی یک ورزشکار در زمان مسابقه‌ و اینکه به هر حال وزن سوم المپیک توسط من کسب شده است را در نظر داشت.

ساعی در ادامه گفت‌وگوی خود، با گلایه از برخی شایعه‌سازان و شایعه‌پردازی‌های اخیر،‌ تصریح کرد: یک روز شایعه تصادف و از بین رفتن من و روز دیگر شایعه تصادف خواهرم را پخش می‌کنند. برخی قصد دارند با روحیه خانواده من بازی کرده و برایم مشکل درست کنند. البته هرگز وقت خود را صرف این مسائل بی‌ارزش نمی‌کنم و به دنبال کسب نتیجه در المپیک هستم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو همچنین با ابراز رضایت از روند تمرینات اردونشینان المپیکی، اظهار کرد: ورود نفرات جدید به اردوها مناسب است زیرا با تعداد نفرات بیشتری تمرینات را ادامه خواهیم داد. در عین حال تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی چین، بسیار خوب کارکرد و باعث از بین رفتن سلطه کره‌ای‌ها در کار شدند. جالب اینجا است کره تاکنون دو بار در سال‌های۲۰۰۰ مسابقات جام جهانی فرانسه و بار دیگر در همین دوره مسابقات آسیایی سوم شده است که در هر دو بار ارنج کامپیوتر داوران و هوگوهای الکترونیکی مانع دخالت کره‌ای‌ها در روند برگزاری مسابقات شده است.