گروه ورزش - برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال یوونتوس که پس از پایان رقابت‌های فصل جاری سری A برگزار خواهد شد، اعلام شد. سایت باشگاه یوونتوس، اعلام کرد: بانوی پیر ایتالیا نزدیک به سه هفته دیگر و پس از برگزاری آخرین دیدارش مقابل سامپدوریا، رقابت‌های دوستانه خود را آغاز خواهد کرد.

این تیم ابتدا روز پنجشنبه ۲۲ مه (۲ خرداد) و از ساعت ۲۰:۴۵ به وقت محلی در ورزشگاه «هنگ کنگ» به مصاف تیم چین جنوبی می رود. این تیم در طول تاریخ صد ساله خود، ۸۰عنوان قهرمانی کسب کرده است.

یوونتوس دو روز پس از دیدار نخست، شنبه ۴ خرداد از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت چین در ورزشگاه «المپیک شانگهای» و در رقابتی موسوم به «جام فیات» میهمان شانگهای شنهوا است. این باشگاه چینی طی سال‌های اخیر موفق به کسب عناوینی همچون قهرمانی لیگ این کشور، جام حذفی و سوپر کاپ شده است.

شاگردان «کلودیو رانیری» در آخرین بازی خود در این تور روز جمعه ۳۰ مه (۱۰ خرداد) از ساعت ۲۰ به وقت استرالیا در ورزشگاه «ملبورن تلسرا دام» با تیم مبلورن ویکتوری دیدار خواهند کرد. این باشگاه در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ قهرمان استرالیا شد و هم اکنون نیز در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

یوونتوس هم اکنون و در فاصله سه هفته به پایان مسابقات فصل جاری لیگ ایتالیا رتبه سومی خود و حضور در دور انتخابی رقابت‌های فصل را بعد از جام باشگاه‌های اروپا مسجل کرده است.