خبرگزاری فارس- مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به عدم اعلام آمادگی استقلال تا امروز، احتمال لغو دربی در کانادا و آمریکا وجود دارد. به گزارش خبرگزاری‌‌ها مصطفی شکری گفت: با توجه به پیگیری‌های سفیر سوئیس و عوامل اجرایی پرسپولیس، هنوز خبری درباره بازگشت ۶ امتیاز نشده است. وی درباره شکایت‌های ساها و علیزاده، گفت: فدراسیون پس از درخواست تجدیدنظر از سوی باشگاه، رای خود را درباره ساها به نفع ما اعلام کرد. ما آماده پرداخت ۲۰ هزار یورو به ایشان هستیم.

شکری ادامه داد:‌ طبق پیغام‌های متعدد به علیزاده، به دنبال نشست صمیمانه هستیم تا مشکل ایشان را حل کنیم؛ در غیر این صورت در چند روز آینده می‌تواند هر طور دوست دارد، اقدام کند.

مدیر حقوقی پرسپولیس درباره اعزام به کانادا و آمریکا برای برگزاری دربی عنوان کرد: در حال تدارکات لازم برای پرسپولیس که با ۳۳ نفر عازم کانادا و آمریکا خواهد شد، هستیم. قرارداد نیز امضا کردیم؛ اما با توجه به اینکه باشگاه بسیار دوست دارد با استقلال در این دو کشور دیدار کند و عدم آمادگی این تیم، تا امروز احتمال لغو دربی در کانادا و آمریکا وجود دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در صورت عدم موافقت استقلالی‌ها، پرسپولیس در آمریکا و کانادا به مصاف تیم‌هایی از برزیل و کانادا خواهد رفت.