تب و تاب در بالای جدول

گروه ورزش- هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با برگزاری دو دیدار در اصفهان و تهران آغاز می‌شود. این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که سپاهان به عنوان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی،صباباتری و پرسپولیس در تعقیب خود می‌بیند.

ورزشگاه فولاد شهر- ساعت ۱۶

بدون شک هواداران پرسپولیس آرزو دارند تا عصر امروز شاگردان علی دایی بتوانند سد راه تیم شتاب‌گرفته سپاهان شوند، اما در ظاهر و براساس نتایج اخیر دو تیم نباید سایپا را حریف چندان سختی تلقی کرد، ضمن اینکه از لحاظ فشردگی بازی‌ها نیز، وضعیت هر دو تیم مشابه است. سپاهان که می‌داند شیرین‌فراز در تهران لقمه گلوگیری برای پرسپولیس نیست، برای حفظ فاصله با تعقیب‌کنندگانش باید سایپا را در اصفهان شکست دهد، از سوی دیگر علی دایی پس از جنجالی که درباره عقد قراردادش با فدراسیون فوتبال به وجود آورد، در پی آن است که در روزهای آتی وضعیت سایپا را بهبود بخشد. در سپاهان عمادرضا در بهترین فرم خود به سر می‌برد. آن سوی میدان نیز علی دایی منتظر است تا کیانوش رحمتی روزهای خوبش را تکرار کند.

ورزشگاه آزادی ساعت ۱۵/۱۸

افشین قطبی قول داده است تا پرسپولیس از ۵ بازی خانگی ۱۵ امتیاز را کسب کند و مجموع امتیازاتش را به ۶۲ برساند و این به این معنا است که سپاهان باید از ۵ بازی آینده خود کمتر از ۸ امتیاز کسب کند تا پرسپولیس به کسب قهرمانی امیدوار باشد. اما قطبی بدون توجه به این مسائل می‌خواهد تا برابر شیرین‌فراز، تفاضل گل تیمش را افزایش دهد. بازی‌های عصر امروز می‌تواند حساسیت‌های بالای جدول را بیشتر کند.