مدیر فنی تیم‌های کشتی‌ایران گفت: قهرمانی در جام جهانی باکو کار ما را برای المپیک لندن سخت کرد. «رسول خادم» پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد‌ایران در جهان گفت: باید تیم ملی کشتی کشورمان را برای المپیک لندن آماده کنیم. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از استراحت یک هفته‌ای، اردوی آمادگی تیم ملی یک هفته بعد در تهران آغاز می‌شود.

خادم با اشاره به فرصت ۷۰ روزه تا المپیک لندن اظهار کرد: تا‌ این مدت می‌توانیم ترکیب اصلی تیم ملی را برای حضور قدرتمند در لندن مشخص کنیم.سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان با انتقاد از داوری‌های مسابقات جام جهانی باکو گفت: اگر ناداوری‌ها نبود‌ایران باید پنج بر دو بر جمهوری آذربایجان غلبه می‌کرد. وی افزود: اعتقاد دارم اگر داوران قضاوت خوبی داشتند ‌ایران به جای چهار بر سه با امتیاز بیشتری بر حریف خود پیروز می‌شد.به گفته خادم، با ‌این حال کسب قهرمانی جهان کار ما را سخت کرد و باید تیم ملی کشتی کشورمان را برای المپیک لندن آماده کنیم.وی روحیه کشتی‌گیران‌ ایران پس از کسب قهرمانی جهان را «عالی» توصیف و اظهار امیدواری کرد: با‌ این روحیه کشتی‌گیران جوان کشورمان در المپیک لندن پیروزی‌های خود را ادامه دهند.

کاروان تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی‌ایران با ۱۵ کشتی‌گیر و شش کادر فنی روز بیستم اردیبهشت ماه سال‌جاری برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی وارد باکو شد و پس از دو جلسه تمرین روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در مصاف با تیم‌های ترکیه، گرجستان، ژاپن، آمریکا و جمهوری آذربایجان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان در آستانه المپیک لندن شد.