هشدار رویانیان به کاپیتان و سرمربی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد خبرهای منتشره مبنی بر علاقه دنیزلی به فسخ قرارداد با پرسپولیس وبازگشت به ترکیه برای مربیگری در این کشور گفت: این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد. رویانیان که برای خرید اتوبوس‌های بی آر تی به چین سفر کرده، در این مصاحبه حرف‌های صریحی زده است که نکات بسیار مهمی‌ در خود دارد. اولین سوال درباره آینده دنیزلی و البته شرایط حال او است. محمد رویانیان که در پاسخ به سوال ایرنادرباره تمایل دنیزلی برای فسخ قرارداد و مربیگری در ترکیه سخن می‌گفت: دنیزلی به خاطر عمل جراحی همسر و وضعیت سخت پدر همسرش مجبور شد به ترکیه برود.

وی با اشاره به اینکه «دنیزلی» سرمربی این تیم به زودی به ایران باز می‌گردد و مساله فسخ قرارداد به هیچ‌وجه مطرح نیست، گفت: یک پرسپولیس تمام عیار تشکیل خواهم داد.

رویانیان گفت: به‌رغم میل باطنی و تنها به دلایل انسانی موافقت کردم تا دنیزلی چند روزی به ترکیه سفر کند. وی قبل از بازی فولاد بازمی‌گردد و احتمالا روزجمعه در تهران خواهد بود.

وی درباره اختلاف علی کریمی‌ و مصطفی دنیزلی و تاثیر آن برتیم پرسپولیس گفت: تا جایی که اطلاع دارم، کریمی‌و دنیزلی هر دو می‌توانند باشند و هر دو می‌توانند، بروند. لازم نیست که اختلافی باشد. برآوردهای ما حاکی از این است که اختلافی وجود ندارد و خود آنها نیز به این مساله اذعان کرده‌اند. وی درباره اینکه با حضور دنیزلی به جای استیلی قرار بود، شرایط تیم پرسپولیس بهتر شود، گفت: دنیزلی تنها به خواست هواداران به این تیم آورده شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درادامه اظهار کرد: استیلی نمی‌توانست درآن شرایط به کارخود ادامه دهد. چون نمی‌گذاشتند روی نیمکت بنشیند. هواداران اجازه نمی‌دانند. «استیلی دیگر روحیه کاری نداشت و مجبور شد برود و بهترین گزینه و خواست هواداران هم در آن مقطع زمانی دنیزلی بود و آمد تا تیم خوب شود.»

از رویانیان درباره اظهارات دنیزلی مبنی بر کنارگذاشتن ۱۰ بازیکن پرسپولیس و بی‌انگیزه شدن آنان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سوال شد که پاسخ داد: دنیزلی گفته بود که ۱۰ نفر از مجموع بازیکنان حتی فوتبالیست‌هایی که اصلا تا الان بازی نکرده‌اند، کنار گذاشته می‌شوند، اما کلا این سخنان مطلوب نبود. برخی از سایت‌ها هم مطالب را خیلی بد منعکس کردند. البته چنین اظهاراتی تبعات منفی روی بازیکنان دارد. شخصا با بازیکنان صحبت کردم و تصمیمی‌هم گرفته نشد که چه کسی می‌رود. تلاش شد تا این سخنان و تاثیرات منفی آن خنثی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره چگونگی تشکیل تیم پرستاره پرسپولیس برای فصل بعد گفت: قول داده‌ام تیم تمام عیار برای فصل بعد تشکیل دهم و این کار را خواهم کرد. مذاکراتی انجام شده و پیگیری‌ها در حال صورت گرفتن است. از نظر مالی و فنی و انتخاب بازیکن هیچ مشکلی فراروی باشگاه نیست.

مصطفی دنیزلی تهران را به مقصد استامبول ترک کرده است و این سفر بدون هماهنگی مدیران پرسپولیس انجام شده است. در ترکیه این شایعه وجود دارد که دنیزلی با قهر به ترکیه برگشته و تمایلی به بازگشت ندارد. او کار مهمی ‌در ترکیه ندارد و این آمدن فقط به خاطر قهر از باشگاه پرسپولیس است. او از شرایط راضی نیست و این قهر واکنشی به شرایط کنونی پرسپولیس است.

با این حال دنیزلی مربی پرسپولیس با رد شایعاتی مبنی بر ترک این تیم گفت: در فصل آینده نیز هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را در رقابت‌های مختلف برعهده خواهم داشت. او این جمله را با عصبانیت ملیحش در پاسخ به خبرنگار ایرنا در ترکیه به زبان آورده است.

دنیزلی «که برای مدت کوتاهی به ترکیه سفر کرده است، در باره سفرش به ترکیه گفت: با کسب اجازه از «محمد رویانیان» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای انجام برخی از کارهای شخصی به ترکیه آمده‌ام و به زودی نیز به تهران بازخواهم گشت و هدایت تیم پرسپولیس را در لیگ فوتبال باشگاه‌های برتر ایران و رقابت‌های باشگاه‌های آسیا برعهده خواهم گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره شایعات جدایی‌اش از تیم پرسپولیس به دلیل کسب نتایج نامطلوب به همراه این تیم در لیگ باشگاه‌های برتر ایران اظهار کرد، گفت: من نمی‌دانم این شایعات را چه کسانی و برای چه مقاصدی بر سر زبان‌ها می‌اندازند، من به کار خود در این تیم ادامه خواهم داد و فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده خواهم داشت.