یاران «کارلوس کی‌روش» تیم فردوسی پور را شکست دادند

تیم منتخب مربیان ملی و باشگاهی ایران با هدایت «کارلوس کی‌روش» عصر پنج‌شنبه در دیداری دوستانه تیم رسانه ورزش که عادل فردوسی پور هم در این تیم بازی می‌کرد را از پیش رو برداشت. به گزارش مهر، تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران (رسانه ورزش) که برگزاری دیدارهای خیریه را در اولویت کارهای خود قرار داده است، در تازه‌ترین اقدام خود از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه در دیداری به نفع کودکان سرطانی و همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی مودت و منوچهر واحدی، پیشکسوتان ورزش و رسانه کشور به مصاف تیم منتخب مربیان ملی و باشگاهی ایران با هدایت «کارلوس کی‌روش» رفت.

این بازی که با حضور پرشور پیشکسوتان و علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه «الغدیر» تهران برگزار شد در پایان به برتری ۴ بر ۲ تیم منتخب مربیان ملی و باشگاهی ایران انجامید. برای تیم منتخب مربیان در این بازی علیرضا منصوریان (۲ گل)، کریم باقری و امید نمازی گل زدند و گل‌های تیم رسانه ورزش را نیز عادل فردوسی پور و مجید باباعلی به ثمر رساندند.

کاپیتان تیم رسانه ورزش درباره دیدار این تیم با مربیان تیم‌های ملی صحبت‌های جالبی انجام داد.عادل فردوسی‌پور پس از پایان دیدار تیم‌های مربیان تیم‌های ملی و رسانه ورزش که با شکست چهار بر دو یارانش به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوبی انجام شد. نتیجه‌ و کیفیت این بازی چندان مهم نبود، بلکه مهم کار خیریه‌ای بود که هم برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان و هم به منظور گرامیداشت یاد مرحوم «مودت» و مرحوم «واحدی» و همچنین استاد بهمنش برگزار شد. وی درباره عکس‌العمل‌های خود در این بازی گفت: بعد از گلی که به ثمر رساندم، سعی کردم خودم را کنترل کنم تا جوگیر نشوم! ضمن اینکه آن صحنه خطا که روی من انجام شد، واضح‌ترین پنالتی قرن بود، اما داور پنالتی نگرفت!کاپیتان تیم رسانه ورزش همچنین درباره صحنه برخورد خود با افشین پیروانی گفت: در ابتدای بازی پیروانی به صورت کاملا خودجوش پایم را لگد کرد که البته عمدی نبود! ترکیب تیم یاران کی‌روش: منصور رشیدی (نیما نکیسا)، مصطفی قنبرپور (هنکه)، مارکار آقاجانیان، افشین پیروانی (سروش ابراهیمی)، محمد خرمگاه، علیرضا منصوریان، امید نمازی (مهرداد خانبان)، کریم باقری، یحیی گل محمدی، میک مک درموت (عزیز اسپندار) و محمد غفاری.