آغازعملیات اجرایی بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه

عملیات اجرایی بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه در شهرک نمونه گردشگری بین‌المللی سرزمین ایرانیان روز چهارشبه با حضور وزیر ورزش و رییس فدراسیون گلف آغاز شد. این زمین که «مجموعه گلف سرزمین ایرانیان» نام گرفته در هفت کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و در شهرستان زرندیه واقع شده است و قرار است طی دو سال به بهره‌برداری برسد. مجموعه گلف سرزمین ایرانیان که توسط مشاوران مطرح بین‌المللی طراحی و احداث زمین‌های گلف دنیا مورد مطالعه قرار گرفته است به لحاظ توپوگرافی خاص منطقه زرندیه در قلب شهرک نمونه گردشگری بین‌المللی سرزمین ایرانیان واقع شده است.

دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان که در حاشیه این مراسم از پیست بین‌المللی کارتینگ پرند نیز بازدید کرد ضمن اظهار خشنودی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش کشور گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر زیرساخت‌های بسیار خوبی در ورزش کشور ایجاد شده است، اما باید از توانایی و پتانسیل بخش خصوصی هم برای افزایش سرانه ورزشی کمک بگیریم.

در کشور ما افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند در بخش عمرانی و زیرساختی ورزش به ما کمک کنند و ما نیز از کارآفرینان این بخش حمایت می‌کنیم. او همچنین ضمن بازدید از پیست سوپرکارت سرزمین ایرانیان که به بهره‌برداری آزمایشی رسیده است، پیست‌های موتور کراس و آفرود این مجموعه را نیز افتتاح کرد.