برانکو ایوانکوویچ از الاتفاق اخراج شد

باشگاه الاتفاق پس از باخت مقابل الفتح در جام حذفی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم را اخراج کرد.

به گزارش ایسنا، تیم الاتفاق در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه‌ دو بر یک در ورزشگاه اختصاصی خود مغلوب الفتح شد. همین مساله باعث شد تا مسوولان این باشگاه عربستانی سرمربی پیشین تیم ملی ایران را از کار برکنار کنند. این باشگاه عربستانی اعلام کرد که در حال مذاکره با زلاتکو سرمربی الفیصلی برای جانشین برانکو است. عبدالرحمن الخنین مدیر برنامه‌های برانکو گفت که این مربی کروات پیشنهادهای وسوسه کننده زیادی در طول فصل از باشگاه‌های قطری و اماراتی داشت و همین مساله باعث شد تا زیر فشار زیادی از سوی رسانه‌های سعودی برای تمدید یا عدم تمدید قراردادش قرارداشته باشد.

اخراج برانکو در حالی است که او در این فصل رقابت‌های لیگ عربستان (دوری زین) نتایج خوبی گرفت و با ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رسانه‌های عربستانی از تیم الوحده امارات به عنوان مقصد بعدی برانکو نام بردند.

تیم الاتفاق در مرحله‌ پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال به میدان رفت، اما برانکو به دلیل مشکل مالیاتی حاضر به سفر به ایران نشد و تیمش هم مقابل استقلال شکست خورد و حذف شد.

شنیده می‌شود سرمربی سابق تبم ملی ایران، هدایت تیم اماراتی الوحده را برعهده خواهد گرفت. او جانشین ژوزه هیکرزبرگر اتریشی شد.

چند سال قبل هم شایعاتی در مورد پیوستن برانکو به این باشگاه وجود داشت، اما او در آن مقطع ترجیح داد راهی دینامو زاگرب شود. در کارنامه این مربی باتجربه، هدایت تیم شاندنگ چین نیز به چشم می‌خورد.