رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدارهای استقلال ـ الجزیره و لخویا ـ سپاهان پیگیری می‌شود. دور برگشت دیدارهای مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امروز با چند دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارهای آن استقلال در امارات به مصاف الجزیره می‌رود و سپاهان نیز میهمان لخویای قطر است. آبی پوشان در حالی از ساعت ۲۰:۱۵ امشب با الجزیره روبه‌رو می‌شوند که این تیم اماراتی با کسب ۹ امتیاز از سه دیدار قبلی خود در صدر جدول قرار دارد و همچنین در دیدار رفت نیز توانست نماینده ایران را در ورزشگاه «آزادی» شکست دهد.

استقلال بر خلاف دیدار قبلی‌شان برابر این نماینده اماراتی از حضور بازیکنان تاثیرگذاری همچون آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند، سود می‌برد.

در دیگر دیدار گروه A این رقابت‌ها

نسف قارشی ازبکستان که تنها یک امتیاز کسب کرده است، میزبان الریان قطر است که با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه A قرار دارد.

همچنین در گروه C این رقابت‌ها، سپاهان دیگر نماینده ایران در قطر میهمان لخویا خواهد بود. تیمی‌که توانست در بازی قبلی با نتیجه‌ دو بر یک از سد صدرنشین رقابت‌های لیگ قطر بگذرد.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی از النصر دبی پذیرایی می‌کند.

سپاهان با کسب ۷ امتیاز از سه بازی دور رفت خود صدرنشین گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و الاهلی با چهار امتیاز نزدیک‌ترین تیم به نماینده ایران است. النصر دبی و لخویای قطر نیز با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.