الغرافه پل صعود پرسپولیس

دور چهارم از مرحله‌ گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از امروز آغاز می‌شود. در گروه چهارم این مسابقات تیم پرسپولیس یکی از سه نماینده کشورمان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم الغرافه قطر خواهد بود. سرخپوشان در حالی برابر حریف صف‌آرایی می‌کنند که از سه‌بازی قبلی خود ۷ امتیاز کسب کرده‌اند و در صدر گروه D قرار دارد. الغرافه نیز با ۲ امتیاز به دلیل تفاضل بهتر نسبت به الشباب امارات در رده سوم است. در دیدار رفت شاگردان مصطفی دنیزلی با ارائه یک نمایش دلچسب میزبان قطری خود را با سه گل شکست دادند، تا یکبار دیگر قدرت خود در آسیا را به رخ رقیبان بکشند. این چهارمین رویارویی دو تیم محسوب می‌شود. در سه دیدار قبلی دو برد برای پرسپولیس و یک برد برای الغرافه به دست آمده است. ضمن اینکه ۷ گل زده سهم سرخپوشان و ۶ گل نیز سهم حریف است.

با توجه به امتیازات تیم‌های حاضر در گروه چهارم اگر پرسپولیس بتواند الغرافه را برای دومین بار پیاپی شکست بدهد، ۱۰ امتیازی خواهد شد و می‌تواند پیش از برگزاری دو بازی آخرش جشن صعود به مرحله حذفی را بگیرد.

دلخوشی بزرگ نماینده کشورمان حضور تماشاگران پرشور ایرانی در ورزشگاه است. در دیدار با الشباب امارات در روز دوم فروردین ۸۲ هزار و ۷۰۰ هوادار به آزادی رفتند و شاهد برد ۶-۱ تیمشان بودند. حضور این تعداد هوادار باعث شد تا این مسابقه به عنوان دومین بازی پرتماشاگر در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود. حالا سرخپوشان امیدوارند باز هم با حضور طرفدارانشان در استادیوم بتوانندجشن صعود بر پا کنند.دردیگر دیدار گروه چهارم تیم الهلال عربستان میزبان الشباب امارات است.