قهرمانان سومین دوره مسابقات کارتینگ معرفی شدند

سومین مرحله از مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور در کلاس روتکس‌مکس روز جمعه با معرفی نفرات برتر در پیست بین‌المللی پرند و با حضور نماینده فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و استقبال غیرمنتظره تماشاگران برگزار شد.

این مرحله از مسابقه که روز جمعه و در شرایط آب و هوایی بسیار مناسب برگزارشد با استقبال غیرمنتظره تماشاگران روبه‌رو بود به طوری که علاوه بر جایگاه تماشاگران و سالن‌های ساختمان ‌این پیست، جمع زیادی نیز از روی بالکن مجموعه به تماشای‌ این مسابقه پرداختنند. رامتین فرزاد مدیر روابط‌عمومی مجموعه سرزمین‌ایرانیان با اظهار خوشنودی از روند رو به رشد استقبال جوانان از‌این رشته ورزشی گفت: حمایت‌های فدراسیون اتومبیلرانی، سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در ساخت پیست پرند و حمایت‌رسانه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا به آینده امید بخشی در رشته کارتینگ نظاره کنیم.

در این رقابت ۲۵ اتومبیلران در کلاس‌های جونیور و سینیور و ماشین‌های دنده‌ای به مسابقه با یکدیگر پرداختند که در پایان رانندگان برتر معرفی شدند.

در کلاس جونیور ۶ راننده حضور داشتند که دانیال بهرامی، پوریا زرافروز و پژمان آقاجاریان رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در کلاس سینیور نیز ۱۹ ورزشکار حضور داشتند که به ترتیب سید فرهاد موسوی، شایان علی حسین‌پور و پوریا زرافروز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین از میان ۵ راننده شرکت کننده در کلاس ماشین‌های دنده‌ای سید فرهاد موسوی، فرحی، امیر خرمی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.پیش از این دو مرحله از این پیکارها ۲۸ بهمن و ۱۹ اسفندماه برگزار شده بود.

این مسابقات تا آبان‌ماه سال جاری در ۱۰ مرحله ادامه دارد و قهرمانان نهایی مسابقات، آذرماه به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۲ کارتینگ در شهر پرتیمانو پرتغال اعزام خواهند شد.