استقلال با تراکتور در تعقیب سپاهان
در هفته سی ام رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر تیم‌های استقلال و تراکتورسازی بیشترین بهره را از توقف سپاهان بردند و خود را به صدرنشین نزدیک تر کردند.
هفته سی ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور عصر روز جمعه با برگزاری ۸ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم رده دومی‌استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل صبا با سه گل پیروز شد و با 58 امتیاز در فاصله یک امتیازی سپاهان صدرنشین ایستاد. آبی‌پوشان در این مسابقه هر سه گل خود را توسط منتظری، یرکوویچ و میثم حسینی در همان نیمه اول به ثمر رساندند.
آبی‌های پایتخت هم اکنون با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارند.
در دیگر بازی دیروز تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز با گل‌های سیاوش اکبرپور و فلاویو لوپز از سد میهمانش فولاد گذشت و با 56 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
در واقع استقلال و تراکتورسازی بیشترین بهره را از توقف روز پنج‌شنبه سپاهان مقابل پرسپولیس بردند و خود را به صدرنشین لیگ نزدیک تر کردند.
پنج‌شنبه یک بازی حساس برای نماینده شهر سرچشمه در گیلان برگزار شد؛ جایی که داماش 2-1 مس سرچشمه را شکست داد و حکم سقوط یکی از دو نماینده استان کرمان را امضا کرد.
مسی‌ها که انتظار داشتند پس از حضور اصغر شرفی بتوانند در لیگ برتر بمانند، در فاصله ۴ هفته مانده به پایان مسابقات راهی دسته اول شدند و حالا باید حداقل یک فصل در آنجا بازی کنند.
از دیگر تیم‌هایی که باید برای سقوط نکردن تلاش بسیار مضاعفی داشته باشد، شهرداری تبریز است؛ تیمی‌که با 29 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.
این تیم با هدایت اصغر مدیرروستا روز جمعه مقابل نفت تهران بدون گل مساوی کرد و دو تساوی پیاپی اش را تجربه کرد.
در دیگر بازی‌های این روز نیز راه آهن با یک گل از سد میزبانش سایپا گذشت، مس کرمان 3-2 برابر شاهین بوشهر پیروز شد و فجرسپاسی 2-0 برابر ملوان به برتری دست یافت.
در هفته سی و یکم تیم صدرنشین سپاهان در خوزستان میهمان تیم فولاد است، تیم استقلال نیز در بوشهر میهمان شاهینی است که به شدت خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند و همچنین تیم تراکتور سازی، دیگر مدعی قهرمانی نیز میهمان تیم راه‌آهن شهر ری خواهد بود.