کی‌روش برای اینترنت باید خودش پول بدهد!

کارلوس کی‌روش به اتاقش در هتل می‌رود. لپ‌تاپش را روشن می‌کند و متوجه می‌شود که شارژ اینترنت تمام شده. با رسپشن هتل تماس می‌گیرد و درخواست کارت شارژ می‌کند. چند دقیقه بعد در اتاق کی‌روش باز می‌شود. یکی از کارکنان هتل کارت را تقدیم کارلوس می‌کند و کی‌روش ضمن تشکر در را می‌بندد اما دوباره در اتاق کارلوس را می‌زنند! به گزارش گل، همان کارمند هتل از کی‌روش با زبان انگلیسی ناقص و علامت و اشاره طلب پول می‌کند. سرمربی تیم ملی می‌پرسد: «پول برای چی؟» و در جواب می‌شنود: «برای اینترنت!» کارلوس می‌گوید: «خب بزنید به حساب اتاق!» اما پاسخ تلخی می‌شنود: «حساب اتاق شما هنوز تسویه نشده و فدراسیون پولی به هتل نداده. برای همین به ما گفتند پول کارت اینترنت را از شما نقدا بگیریم!»

صورت کی‌روش سرخ می‌شود. تمام اتاقش را می‌گردد تا پول ایرانی پیدا کند. بعد از رفتن کارمند هتل در تماس با چند نفر از همکارانش به شدت به این وضعیت اعتراض می‌کند و حتی شنیده می‌شود میزان عصبانیت او به حدی بوده که می‌خواسته در آن شرایط استعفا بدهد.

این اتفاق چند روز قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال و پیش از مسابقه ایران با قطر در اسفندماه رخ داده است. اتفاق کوچکی که در دلش نکات شرم‌آور و تاسف‌برانگیزی وجود دارد.

به یاد داریم که ۱۹ سال قبل آری هان برای سرمربیگری ایران به تهران آمد و در روز دوم مربیگری مرد هلندی، یک دستگاه وانت از طرف فدراسیون برای بردن او به سر تمرین به استقبالش رفته بود! همان اتفاق منجر به رفتن مرد نازک‌نارنجی هلندی از ایران شد، اما خوشحالیم که کی‌روش فعلا پوست کلفتی دارد و مقابل این‌گونه اتفاق‌ها در حال مقاومت است.