قول دنیزلی برای حفظ صدرنشینی

پروین: عاشق همین پرسپولیسی هستم که نود دقیقه حمله می‌کند

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب در شرایطی برابر الغرافه قطر به پیروزی پرگل ۳ برصفر دست پیدا کرد که علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار و حفظ صدرنشینی گروه چهارم، انتقام شکست سنگین چند سال پیش را از این تیم قطری گرفت تا شانس نخست صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باشد. برای پرسپولیس در این دیدار غلامرضا رضایی در دقیقه ۳، ایمون زاید در دقیقه ۵ و جواد کاظمیان در دقیقه ۷۲ گلزنی کردند تا پرسپولیس با ۷ امتیازصدرنشین گروه خود شود. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های الغرافه قطر و پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تفکر ما این بود که در صدر جدول گروهمان باقی مانده و آن را حفظ کنیم.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل الغرافه قطر خاطر نشان کرد: انتظار برد را داشتیم، اما نه اینکه در دقایق ابتدایی بازی با دو گل از میزبان خود پیش بیفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در همین خصوص افزود: به بازیکنان الغرافه فضا نداده و نگذاشتیم آنها حملات خطرناکی را روی دروازه‌مان ایجاد کنند و از سوی دیگر نیز توانستیم با ضدحملات خود جلوی هجوم بازیکنان این تیم را بگیریم.

دنیزلی ارزیابی خود از تیم الغرافه را به این صورت مطرح کرد: این تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد، مخصوصا در خط میانی و حمله. به نظر من تیم‌های حاضر در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از نظر کیفیت به هم نزدیک هستند.

علی پروین عضو هیات مدیره پرسپولیس نیز درباره برتری ۳ بر صفر پرسپولیس در خانه الغرافه قطر عنوان کرد: زدن ۲ گل در همان دقایق ابتدایی آب سردی بود روی پیکر الغرافه. اگر بچه‌ها دقت و پاس‌های زیبای هافبک‌ها را به گل تبدیل می‌کردند چه بسا الغرافه ۶ تایی می‌شد.

وی ادامه داد: مردم عاشق همین پرسپولیس هستند که ۹۰ دقیقه به فکر حمله باشد. این برد شیرین را به تک‌تک پرسپولیسی‌های عاشق و همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. همچنین به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با مدیریت بحران خود پرسپولیس را به این روزهای خوب رساند و به دنیزلی که نشان داد کاردان و استاد تاکتیک و تکنیک است، خسته نباشید و تبریک می‌گویم. دنیزلی نشان داده بازی‌خوان خوبی است. اگر به تعویض‌های او و ترکیبش دقت می‌کردید هم احتیاط داشت و هم الغرافه‌ای‌ها هر لحظه خطر را روی دروازه خود حس می‌کردند. پروین خاطرنشان کرد: بچه‌ها فوتبال تک ضرب و کاملا منطقی همراه با خلاقیت به نمایش گذاشتند. شرایط طوری بود که کمتر کسی فرهاد مجیدی که بازیکن خوب و فرصت‌طلبی است را در زمین دید. از طرف دیگر وقتی قطری‌ها حمله می‌کردند به سد محکمی‌مثل خط دفاعی پرسپولیس برخورد می‌کردند. نصرتی و شیث بسیار با انگیزه و با تعصب ستون دفاعی پرسپولیس را حفظ کردند. پروین درباره شکست استقلال مقابل الجزیره امارات نیز گفت: استقلالی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد. باور کنید جگرم کباب شد و خیلی دلم سوخت اما اشکالی ندارد. ان‌شاءالله بچه‌های استقلال از گروه خود صعود کنند.