اسطوره والیبال ایتالیا در ایران خبرنگار شد

آندره آزورزی با حضور در تمرینات تیم ملی وزنه برداری ایران از اردوی آنها گزارش تهیه کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ آندره آزورزی که دوشنبه هفته گذشته برای تماشای دیدارهای پایانی لیگ برتر والیبال ایران وارد تهران شده است، دیروز با حضور در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری، به مدت ۲ ساعت از ملی پوشان وزنه‌برداری عکس و گزارش تهیه کرد. آزورزی که گزارشگر و تحلیل‌گر اختصاصی فدراسیون جهانی والیبال است، در مدت اقامت دو هفته‌ای خود در ایران قصد دارد ضمن آشنایی بیشتر با والیبال ایران، گزارشی از روند آماده‌سازی ورزشکاران المپیکی ایران در رشته‌هایی که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند، تهیه کند.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا به همین منظور در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه برداری حاضر شد و ضمن تصویربرداری از نحوه تمرینات ملی‌پوشان، با برخی از آنها درباره افتخاراتی که به دست آورده‌اند و همینطور اهداف و برنامه‌های آتی شان صحبت کرد.

آندره آزورزی که طی سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴، ۶ بار همراه با تیم ملی ایتالیا عناوین قهرمانی جهان و لیگ جهانی والیبال را به دست آورده است، در پایان تمرینات تیم ملی، از وزنه‌برداران ایرانی به عنوان ورزشکارانی قدرتمند و مصمم نام برد و آرزو کرد تیم ملی وزنه برداری ایران بتواند در المپیک ۲۰۱۲ لندن به مدال‌های خوشرنگی دست پیدا کند.