تیم ملی از شکست برابر اردن گریخت

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی و دیدار برابر قطر آماده می‌کند، شامگاه پنجشنبه در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی اردن به تساوی رضایت داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان کی‌روش تا دقیقه ۹۰ شکست خورده بودند. در این دیدار کارلوس کی روش، سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاجی صفی، حسین ماهینی، علیرضا حقیقی، قاسم حدادی فر، علی کریمی، رضا نوروزی، کریم انصاری‌فرد و غلامرضا رضایی را از ابتدا در ترکیب تیم قرارداد که البته این نفرات نتوانستند در نیمه اول بازی جذابی را به نمایش بگذارند. اردنی ها در نیمه اول با گلزنی احمد تائب در دقیقه ۳۷ پیروز به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ داور اماراتی خطای پنالتی سید مهدی رحمتی روی بازیکن اردنی را گرفت که «عبدالله خالد دیب» موفق شد گل دوم حریف را به ثمر برساند.در دقیقه ۶۵ علی کریمی‌کاپیتان تیم ملی ایران در یک رفت و برگشت با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه ۹۲ نیز محمد قاضی بازیکن تعویضی کشورمان روی ارسال زیبای حسین ماهینی و با ضربه سر دیدنی توانست گل تساوی بخش ایران را به نام خود ثبت کند و مانع ثبت اولین شکست کارلوس کی روش از زمان حضور در ایران شود. تیم ملی از زمان حضور کی روش به ۷ برد و ۳ تساوی دست یافته است.

هر چند تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار شکست نخورد، اما عملکرد کلی ملی‌پوشان نشان داد که این تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌ال خیلی کار دارد و کی‌روش باید برنامه‌های تمرینی بیشتری را برای هماهنگی بازیکنان در نظر بگیرد. تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی باید روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال قطر برود.