توقف رئال و شکست سنگین چلسی در لیگ قهرمانان

شاگردان مورینیو در فضای یخی ورزشگاه لوژنیکی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند. در ضمن آبی‌پوشان لندنی شب دشواری در خانه آبی‌پوشان ناپل داشتند و ۳ بر یک باختند. تیم فوتبال رئال مادرید سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا در حالی که تا دقیقه ۹۳ بازی، یک بر صفر ازمیزبانش زسکا مسکو پیش بود با نتیجه یک - یک مساوی به کارش در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان داد.

رئال در این بازی توسط کریستیانو رونالدو به گل رسید، اما پنتوس ورنبلوم کار را در دقیقه نود وسه به تساوی کشاند. در دیگر بازی ناپولی در حضور ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سن پائولو با نتیجه جالب ۳ بر یک چلسی را شکست داد.

در این دیدار ابتدا «خوان ماتا» در دقیقه ۲۷ برای آبی‌های لندنی گلزنی کرد، اما «اسکیل لاوتزی» مهاجم آرژانتینی ناپولی در دقیقه ۳۸ نتیجه را به تساوی کشاند.

در ادامه و در دقیقه ۴۵ «ادینسون کاوانی» دیگر مهاجم آمریکای جنوبی ناپولی گل دوم این تیم را به ثمر رساند. لاوتزی در دقیقه ۶۵ گل سوم ناپولی را به ثمر رساند تا انگلیسی‌ها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

با توجه به اینکه آرسنال تنها نماینده دیگر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی در دیدار رفت خود با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب میلان شده احتمال اینکه در مرحله بعدی هیچ نماینده‌ای از انگلیس در لیگ قهرمانان حضور نداشته باشد بسیار زیاد است.