گروه ورزش‌ـ نامه رییس‌جمهور به سازمان تربیت‌بدنی، بازتاب‌های فراوانی داشت. دبیرکل فدراسیون درباره نامه رییس‌جمهور می‌گوید: «آن نامه منشوری اخلاقی است که تنها مختص به فوتبال نیست، بلکه برای کل ورزش است. در این منشور مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مالی فدراسیون در نظر گرفته شده است و به نظر من در تمامی فدراسیون‌ها باید مورد حسابرسی و بازرسی قرار بگیرد. مصطفوی این روزها در فدراسیون شرایط مناسبی ندارد. اتفاقات روزهای گذشته که یکی از آنها رفتن سیموئز به کشورش بود، باعث شده شایعات زیادی به وجود بیاید. او درباره بازگشت سیموئز به برزیل می‌گوید: «این روزها شایعات زیادی مطرح می‌شود، مخصوصا درباره سیموئز، اما این حرف‌ها همه دروغ است و این مربی برزیلی با تیم‌ملی امید قرارداد دارد. او فقط برای استراحت به کشورش سفر کرد و بعد از چند روز به تهران برمی‌گردد».

موضوع دوپینگ و محرومیت واعظی مساله بعدی است که دبیرکل فدراسیون درباره آن حرف می‌زند. «دوپینگ واعظی حتمی است. اما محرومیت شش ماهه‌اش هنوز قطعی نشده است. به احتمال فراوان طبق قانون فیفا واعظی بیشتر از ۶ماه محروم می‌شود».

یکی دیگر از موضوع‌های مهم فوتبال ایران، خداحافظی دایی از فوتبال ملی است. مصطفوی معتقد است که فدراسیون فوتبال برای اینکه شخصیت دایی حفظ شود، کوتاهی نخواهد کرد و آمادگی انجام هر کاری را دارد.