انصراف قاسم‌پور از مربیگری شاهین

ابراهیم قاسم‌پور می‌گوید دوست داشت در شاهین کار کند، اما با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده است. به گزارش ایسنا، قاسم‌پور درباره علت انصراف خود از سرمربیگری شاهین بوشهر اظهار کرد: پیش از آنکه به بوشهر بیایم، صحبت‌هایی را با افراشته انجام داده بودم، اما از آنجایی که من درگیر کارهای مداوای پسرم بودم و افراشته هم زمان زیادی نداشت، نتوانستیم به طور کامل درباره شاهین صحبت کنیم.

وی ادامه داد: البته من تمایل داشتم که سرمربی شاهین شوم و به همین خاطر تمام وسایلم را برداشتم و به بوشهر رفتم. کاری که برای رفتن به مس سرچشمه انجام ندادم. می‌دانستم که شاهین با مشکل مالی مواجه است، اما دوست داشتم که با این تیم قرارداد امضا کنم، اما بنا به دلایلی با مسوولان باشگاه به نتیجه‌ نرسیدیم.

قاسم پور درباره حضور خود روی نیمکت شاهین در بازی روز گذشته این تیم مقابل شهرداری گفت: ما پیش از بازی به جمع بندی نرسیده بودیم و مسوولان گفتند برای اینکه روحیه بازیکنان خراب نشود، شما در این بازی کار هدایت تیم را در دست بگیرید و من هم این کار را انجام دادم.

سرمربی پیشین داماش گیلان درباره آینده تیم شاهین گفت: شاهین یک تیم مردمی و با سوابق زیاد در فوتبال ماست. واقعا حیف است که این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند.