از هر کجا که زدند نه نگفتی!

شاگردان محمود یاوری که چند هفته پیش استقلال را شکست دادند این بار پرسپولیس را با سه شوت از راه دور شکست دادند تا شگفتی‌ساز این هفته باشند.

به گزارش گل، تیم فجر که در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر۲ تیم پرسپولیس را شکست داد، هر سه گل را از پشت محوطه جریمه زد و در این میان حسین هوشیار هم نشان داد که در خوردن گل‌های استثنایی هیچ چیز کمتر از میثاق معمارزاده ندارد. در واقع پرسپولیس روی ضعف هوشیار ۳ امتیاز را تقدیم فجر کرد و اگر در خط دروازه ضعف نداشت، چه بسا که این بازی را می‌برد.

بعد از این بازی علی کریمی ‌به شدت از عملکرد هوشیار عصبانی بود. کریمی ‌با اینکه مصدوم بود در دقایق میانی نیمه دوم به میدان آمد و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت اما او طاقت نداشت که شاهد عملکرد ضعیف هوشیار باشد به همین دلیل بعد از بازی سر او داد زد و از عملکرد این دروازه‌بان انتقاد کرد. کریمی‌خطاب به هوشیار گفت: «از هر کجا که زدند نه نگفتی،این چه وضع دروازه‌بانی است!»

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز با ذکر این جمله که «توپ باید شما را دوست داشته باشد تا پیروز شوید» در مورد دلایل شکست تیمش برابر فجر گفت: کار خوب دروازه‌بان حریف و شوت‌هایی که بازیکنان ما نزدند عامل شکست پرسپولیس شد.

وی در ادامه افزود: تیمی ‌که از فرصت‌ها خوب استفاده کند، آن روز را خوب به اتمام می‌رساند. امروز فجر به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کرد و برنده شد.

همان طور که ما راحت به حریف فرصت شوت زنی دادیم، تیم مقابل به ما فرصت و موقعیت گلزنی نداد و به خوبی دفاع کرد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: بعد از بازی مقابل استقلال با هر تیمی ‌بازی می‌کردیم این خطر در کمین‌مان بود که نتیجه را واگذار کنیم و شرایطی بدتر از بازی‌های گذشته داشته باشیم.

دنیزلی در خصوص عملکرد دروازه بان تیم پرسپولیس نیز افزود: امروز روز بد هوشیار بود و نتوانست عکس‌العمل‌های خوبی نشان دهد. ما انتظار داشتیم او حداقل برای مهار توپ‌ها واکنش نشان دهد .

در بازی دیگری که عصر سه شنبه برگزار شد، تیم شاهین بوشهر با نتیجه مساوی ۲بر۲ مقابل تیم شهرداری تبریز متوقف شد.