به دلایل روحی پیشنهاد چند تیم را قبول نکردم

حمید استیلی قرار است برای گذراندن دوره مربیگری به اروپا سفر کند. به گزارش خبرآنلاین؛ حمید استیلی پس از استراحت یک هفته‌ای در دبی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در کلاس دانش‌افزایی مربیان شرکت کرد. استیلی که قرار بود برای گذراندن یک دوره مربیگری به هلند یا اسپانیا برود در‌این مورد می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست اما قطعا برای گذراندن ‌این دوره به یکی از کشورهای اروپایی سفر خواهم کرد.»

او که پس از ترک پرسپولیس از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته است در‌این مورد هم حرف می‌زند و می‌گوید: «به دلایل روحی تا آخر فصل در هیچ تیمی‌ مربیگری نمی‌کنم. من چند پیشنهاد داشتم که بهتر است نام آنها را نگویم. اما خیلی‌ها می‌دانند که آن تیم‌ها کدام بودند.»

استیلی اما یک تصمیم ویژه هم گرفته است.او می‌خواهد یک آکادمی ‌فوتبال هم راه بیندازد. تفاوت‌ این آکادمی ‌با سایر آکادمی‌ها ‌این است که هیچ پولی از شاگردان گرفته نمی‌شود: «هدف من یک کار خیرخواهانه است. بازیکنان در‌این آکادمی‌هیچ پولی نمی‌دهند و همه چیز کاملا رایگان است.» قرارداد‌این مربی با پرسپولیس دو ساله بود که سال دوم آن به شرط حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. استیلی در مورد قراردادش هم در پایان ‌این حرف‌ها را می‌زند: «من مشکلی از لحاظ مسائل مالی ندارم. این مساله چیز خاصی نیست که بخواهم پیگیرش باشم. من با آقای رویانیان در تماس هستم و هیچ مشکلی از‌این بابت وجود ندارد.»