وعده‌های دنیزلی برای هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه می‌خواهیم شروع خوبی را در بازی با ملوان داشته باشیم، گفت: پرسپولیسی می‌سازیم که هم دوستداران فوتبال و هم هواداران از بازی‌های آن لذت ببرند. به گزارش مهر، مصطفی دنیزلی در دومین نشست خبری خود در حضور رسانه‌ها به خبرنگاران گفت: ما ۱۰ روز است که کار خود را شروع کرده‌ایم. می‌خواهم قبل از بازی ملوان به رسانه‌‎ها و هواداران پرسپولیس اطلاع‌رسانی کرده باشم، چون طی این ۱۰ روز می‌خواستم تیم و بازیکنان را بهتر بشناسم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه می‌خواهیم شروع خوبی را در بازی با ملوان داشته باشیم، اظهار کرد: در حال حاضر یکسری مشکلات داریم و همچنین تعدادی از بازیکنان ما مصدوم و محروم هستند. اگر روند خوبی را به دست آوریم می‌توانیم تمام این مسائل و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

دنیزلی با اعلام اینکه می‌خواهیم پرسپولیسی بسازیم که هم دوستداران فوتبال و هم هواداران از بازی‌های آن لذت ببرند، گفت: برای رسیدن به این هدف هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان جوان خوبی را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نفرات جدیدی که به این تیم ملحق خواهند شد، تاکید کرد: ما در یکسری پست‌ها و نقاط تیم نیاز به تقویت داریم و اگر بشود بازیکنانی بیایند خوشحال می‌شویم اما در غیر این صورت از نفرات داخل تیم مشکلات را حل می‌کنیم.

دنیزلی با بیان اینکه پس از رفتن حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان بود که براین اساس حسین هوشیار (دروازه‌بان تیم شهرداری یاسوج) را جذب کردیم تا این مشکل برطرف شود، ادامه داد: به علت اینکه زمان زیادی تا پایان مدت نقل و انتقالات باقی مانده است امکان این را داریم که یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم.