بازگشت مهدوی‌کیا به پرسپولیس پس از 13سال

مهدی مهدوی‌کیا پس از ۱۳ سال دوباره به پرسپولیس پیوست. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا با موافقت با مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس و رضایت امیر عابدینی مدیر عامل تیم داماش به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست. دنیزلی احساس نیاز کرد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید مصطفی دنیزلی پس از احساس نیاز و بررسی شرایط فنی پرسپولیس با حضور مهدی مهدوی‌کیا موافقت کرد.

جمشید زارع درباره حضور مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس گفت: رویانیان از ابتدا به دنبال جذب مهدی مهدوی‌کیا بود و پس از صحبت‌هایی که روز گذشته با دنیزلی انجام داد و صحبت‌های من با سرمربی تیم، دنیزلی اعلام کرد که موافق جذب مهدی مهدوی‌کیا است. وی در پاسخ به این سوال که در ابتدا دنیزلی موافق حضور مهدوی‌کیا نبود چه شد که سرانجام او با این انتقال موافقت کرد؟ گفت: دنیزلی پس از حضور یک هفته‌ای در ایران و بررسی شرایط، خواست هواداران، کیفیت فنی مهدوی‌کیا و شخصیت بزرگش با حضور او در پرسپولیس موافقت کرد. به هر حال مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشیده است و می‌خواهد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، به همین خاطر مجموعه این شرایط دست به دست هم داد تا مهدوی‌کیا به پرسپولیس باز گردد. وی درباره کاپیتانی پرسپولیس هم گفت: برای کادر مدیریتی ـ فنی و بازیکنان پرسپولیس مهم موفقیت تیم است و مسائلی نظیر بازوبند کاپیتانی جزو حواشی است. در پرسپولیس همه به موفقیت فکر می‌کنند. ما وظیفه داریم شرایط را برای دنیزلی فراهم کنیم تا با وفاق و همدلی که به وجود آمده روزهای خوشی را برای هواداران رقم بزنیم. با این حال از نظر ما علی کریمی ‌همچنان کاپیتان پرسپولیس است، مگر آنکه خودش تصمیم دیگری بگیرد.

رویانیان گفت دنیزلی عجله کرد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: رویانیان به من گفت دنیزلی در مورد مهدوی‌کیا عجله کرده بود.

عابدینی در خصوص پیوستن مهدی مهدوی‌کیا به پرسپولیس تصریح کرد: این یک بحث عاطفی است. حتما مصطفی دنیزلی مطالبی را خوانده و نظرش عوض شده است. دیشب رویانیان برای من اس ام اسی فرستاد با این مضمون که «آقا مهدی را تمام کنید، او را می‌خواهیم» من صبح با رویانیان تماس گرفتم و او گفت آیا اس ام اس من را خواندی؟ به او گفتم خواندم و چه شد که نظرتان عوض شد که او گفت دنیزلی به این نتیجه رسید که در مورد مهدوی‌کیا عجله کرده و اکنون او را می‌خواهد. امروز هم بعد از جلسه با تارتار مهدوی‌کیا به باشگاه داماش می‌آید تا رضایتنامه‌اش را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چطور جای مهدوی‌کیا را پر می‌کند، گفت: جای بازیکنان بزرگ مثل مهدوی‌کیا پر نمی‌شود، اما جوان‌هایی داریم که می‌توانند در پست او بازی کنند. زارع با تاکید بر منتفی شدن حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس گفت: از نظر ما دیگر حضور خلعتبری در پرسپولیس شدنی نیست. با این حال امروز مذاکرات نهایی را درباره مهرداد پولادی انجام خواهیم داد و وضعیت او مشخص خواهد شد.

وی درباره جانشین علیرضا حقیقی در صورت جدایی این بازیکن از پرسپولیس گفت: در حال مذاکره با یکی، دو دروازه‌بان هستیم و امروز و فردا گزینه‌ای که مورد نظر دنیزلی باشد را جذب خواهیم کرد.

زارع که دیروز به همراه مصطفی دنیزلی در هیات فوتبال تهران حاضر شده بود درباره ثبت قرارداد سرمربی جدید پرسپولیس گفت: پس از رفع مشکلی که از قبل به وجود آمده بود، بنده با دنیزلی به هیات فوتبال رفتم تا قرارداد سرمربی تیم منعقد شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس هم برطرف شود. او در پایان از توافق با هادی شکوری خبر داد و گفت: با شکوری به توافق رسیدیم و او برای یک سال‌و‌نیم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

پرسپولیس شرایط خوبی دارد

سرمربی جدید پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال تهران قراردادش را با این تیم ثبت کرد. دنیزلی پس از ثبت قرارداد، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت: «پرسپولیس همه چیزش خوب است. شرایط خوبی دارد و تیم خوبی را خواهید دید.» دنیزلی در مورد جذب مهدی مهدوی‌کیا هم گفت: «مهدوی کیا به کار تیم من می‌آید و به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شده است.»