کفاشیان: هیچ‌کس حق دخالت در انتخابات فوتبال را ندارد

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با تاکید براینکه هیچ‌کس حق دخالت در انتخابات این فدراسیون را ندارد، گفت: از ابتدای هفته آینده و طبق روال قانونی اقدامات در جهت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال انجام می‌شود. به گزارش مهر، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای هفته آینده و طبق روال قانونی و مصوبه مجمع فدراسیون، توسط دبیرکل، اقدامات در جهت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: کاندیدا شدن تمام افراد واجد شرایط مطابق اساسنامه بلامانع بوده و افراد می‌توانند نام‌نویسی و فعالیت خود را آغاز کنند. البته اظهارنظر افراد مختلف با رعایت مقررات و قوانین جاری کشور و مسائل اخلاقی و عرفی جامعه بلامانع است و هیچ‌کس حق دخالت در انتخابات را ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال که با سایت رسمی این فدراسیون گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: بالاترین ارگان تصمیم‌گیری در این زمینه مجمع فوتبال است که بالاترین مقام و مرجع تصمیم‌گیری برای مدیریت این رشته ورزشی بوده و قطعا اعضای مجمع از تمام صاحب‌نظران، برای فوتبال دلسوزتر هستند. کفاشیان در پایان تصریح کرد: معتقدم اصلاح اساسنامه اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است و قطعا مدیریت آتی فوتبال کشور در انجام وظایف مدیریتی خود می‌تواند به بهترین نحو فعالیت‌های خود را به انجام برساند و هرگونه تغییر دیگری که به نفع فوتبال کشور باشد در مجمع بعدی انجام خواهد شد که در واقع همان تغییراتی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز آن را انجام می‌دهند.

دوره چهارساله فعالیت فدراسیون علی کفاشیان روز ۱۹ دی‌ماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد و قرار است در اسفندماه سال‌جاری انتخابات این فدراسیون ورزشی برگزار شود. کفاشیان سی و سومین فردی است که ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفته است.