پروین و خوردبین تماشاگر شدند

تمرین دیروز قرمزها زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار شد. او و دو مترجمش لبه زمین چمن نشستند وعاشوری تیم را تمرین داد. دنیزلی در اولین اقدام خود در پرسپولیس گمالوویچ، سومدیک و هاروت(مربی دروازه‌بانان) سرخپوشان را کنار گذاشت. دیروز و زمانی که محمد رویانیان قصد ترک تمرین پرسپولیس و حضور در مجمع فدراسیون را داشت، ممانعت معاون اجرایی باشگاه از مصاحبت لیدرها با مدیرعامل باعث ایجاد درگیری لفظی شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که هر دو طرف در انجام کاری که قصد انجامش را داشتند تمام تلاش خود را کردند که البته نهایتا تلاش لیدرها برای گفت‌وگو با رویانیان به جایی نرسید و او تمرین را ترک کرد. سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص بیرون کردن لیدرهای پرسپولیس در تمرین دیروز سرخپوشان عنوان کرد: خون هیچ لیدری از هواداران رنگی‌تر نیست. طبق دستور رویانیان، مدیرعامل باشگاه دیگر چیزی به نام لیدر در پرسپولیس وجود ندارد. لیدرها هر روز می‌گویند ما این طور هستیم و آن طور هستیم، محمود خوردبین هم که شایعه برکناری‌اش شنیده می شود کنار پروین تمرین را تماشا کرد.او دیروز به شدت از طرف هواداران مورد تشویق قرار گرفت.علی پروین در تمرین دیروز پرسپولیس گفت: مانند چند دهه‌ای که در پرسپولیس بوده‌ام باز هم کنار تیم خواهم بود؛ ولی در کار مربی دخالت نمی‌کنم. به گزارش ایسنا، علی پروین پس از اولین تمرین پرسپولیس با حضور مصطفی دنیزلی گفت: من در زمانی که استیلی هم مربی تیم بود، در کارش هیچ دخالتی نمی‌کردم. دنیزلی خودش استاد است و دخالت ما معنایی ندارد. دنیزلی مربی بزرگی است و مردم هم او را بسیار دوست دارند، البته آقای رویانیان نیز زحمت زیادی کشید تا او را به تیم بیاورد و من امیدوارم پرسپولیس با حضور این مربی به جایگاه اصلی خود بازگردد. وی در پاسخ به این سوال که جایگاه پرسپولیس در پایان فصل را چگونه پیش‌بینی می‌کند، اظهار کرد: الان مشکل است که درباره این مساله صحبت کنیم، اما اگر مصدومان ما بازگردند و بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم، فکر می‌کنم بتوانیم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم. پروین همچنین درباره نحوه ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: عشق ما پرسپولیس است و بیش از ۴۰ سال است که در کنار تیم هستیم، اکنون نیز مانند گذشته در کنار تیم خواهیم بود.

این صحبت پروین با تعجب و انتقاد خبرنگاران روبه‌رو شد. وی در پایان گفت: من مخالف حضور مربیان خارجی درجه دو و سه در ایران بودم، ولی دنیزلی هم از تیم شناخت دارد و هم هواداران پرسپولیس او را دوست دارند، ما هم توکل بر خدا می‌کنیم و امیدواریم او موفق باشد.