ما مظلومی ‌«دربی بر» را داریم!

علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید پرسپولیس با دنیزلی هم باعث ترس آنها نمی‌شود. مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین، از جمله‌اش درباره فرهاد مجیدی شروع می‌کند و توضیح می‌دهد: «من نگفتم که او برای پول به الغرافه رفته. فرهاد کاپیتان دوست داشتنی استقلال است. او قرار بود به دبی برود، اما پیشنهاد مالی بالایی نداشت برای همین الغرافه را انتخاب کرد که هم شرایط مالی آن مناسب باشد و هم اینکه بتواند در کنار فرزندانش زندگی کند.» فتح‌الله‌زاده درباره اختلاف عمران زاده هم گفت: «حنیف پسر خیلی خوبی است، اما قبلا هم به همه گفتم که تمرین جای حرف زدن درباره مسائل مالی و قهر کردن نیست. هر کس به بی پولی اعتراض دارد، بیاید دفترم تا مشکلات را حل کنیم. کسی نباید تمرین را دست کم بگیرد. برای همین هم بود که از او دلخور شدم، اما بعد که خودش تماس گرفت و توضیح داد که چرا تمرین نکرده، من هم بخشیدمش.»

او درباره حضور آن‌دو در تمرینات با بازوبند کاپیتانی هم با خنده گفت: «فکر کنم آندو بازوبند را از شریفات کش رفته ! چون این همان بازوبندی بود که فرهاد در دربی به بازوی شریفات بست. البته آندو از بازیکنان خوب ماست و این کار را هم برای اینکه کمی ‌فضای تمرین شاد باشد، انجام داد. خیالتان راحت ما در استقلال، مشکلی از بابت کاپیتانی نداریم و هر کسی که سرمربی تیم تشخیص بدهد، بازوبند را به بازو می‌بندد.»

بحث مهم با فتح‌الله‌زاده اما، درباره بازیکنان جدید استقلال است. اینکه پرسپولیس می‌خواهد در نیم فصل تلافی کند. از مهدوی‌کیا گرفته تا محمدی، خلعتبری و فولادی که این دو نفر آخر را استقلال هم می‌خواهد. حاجی استقلالی‌ها می‌گوید: «حاجی جان، اگر به گفتن باشد که من هم می‌گویم رونالدو و مسی را آورده‌ام استقلال. خیلی فرق است بین گفتن و عمل کردن. به شما قول می‌دهم اگر خلعتبری به فوتبال ایران برگردد، تنها در استقلال بازی می‌کند. پولادی هم یک استقلالی است و بازیکن خود ما. او هم قرار شده اگر از مس جدا شد، مستقیم به استقلال برگردد.»

فتح‌الله‌زاده درباره خرید مهاجم برای تیمش گفت: «فعلا این بازیکن را از لیگ لیتوانی خریدیم که در تیمش گل‌های زیادی زده است. مدیر استقلال در واکنش به این پرسش که با آمدن دنیزلی به پرسپولیس، نمی‌ترسید تاریخ تکرار شود؛ چون یکبار پیش از این دنیزلی فاصله ۱۲ امتیاز اختلاف با استقلال را در نیم فصل دوم جبران کرده بود، پاسخ داد: «از دنیزلی بترسیم؟ بابا ما خودمان مظلومی ‌دربی بر را داریم! که می‌خواهد استقلال را قهرمان کند.یک مربی ۲۰ درصد در یک تیم اثر دارد. اگر این طور بود که تیم های درجه سوم می‌رفتند یک مربی بزرگ مثل مورینیو می‌آوردند و قهرمان جهان می‌شدند.»