برق شیراز اتهام پرداخت رشوه به داور را تکذیب کرد

در پی ادعای البرز حاجی‌پور، داور دیدار برق شیراز و تربیت یزد مبنی بر پرداخت رشوه از سوی تیم فوتبال برق شیراز به وی و رد این رشوه از سوی او، روابط عمومی‌باشگاه برق شیراز با انتشار بیانیه‌ای هرگونه رشوه دادن به داور دیدار این تیم برابر تربیت یزد را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه تیم برق شیراز که به امضای حمید رضا خلیقی مدیر روابط عمومی‌رسیده، دادن رشوه را یک تهمت ناروا دانسته و اعلام شده است که آن را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنند. دراین بیانیه آمده است: این تیم از ابتدای فصل با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو بود و با همت دست اندرکاران و قرض گرفتن توانست تیمی‌جوان و آن هم با هزینه کم را به خاطر دل هوادارانش روانه مسابقات سازد.

این بیانیه افزوده است: این باشگاه هزینه سفر را با قرض گرفتن و به سختی تهیه می‌کند، ضمن اینکه این تیم هنوز نتوانسته حق و حقوق بازیکنان خود را پرداخت کند و خرید لباس‌های تیم هم با پرداخت چک‌های مدت دار صورت گرفته است. در این بیانیه اعلام شده است: باشگاه برق شیراز به‌رغم مشکلاتی که دارد تاکنون نتایج خوبی در مسابقات دسته اول گرفته و نیاز نبود که بخواهد دراین بازی که هیچ حساسیتی نداشته رشوه دهد و سرنوشت تیمی‌هم به این بازی بستگی نداشته است. مگر می‌شود باشگاهی پیش از شروع بازی دو قطعه سکه را درون ساک قرار دهد و اگر خدای نخواسته قرار بود این کار صورت گیرد مستقیما به داور می‌داد نه اینکه درون ساکش بگذارند؛ ضمن اینکه ساک داور کجا بوده که بدون اطلاع وی این امر صورت گرفته است.