دیدار ستارگان بارسلونا با کودکان زلزله زده ژاپنی

بازیکنان باشگاه بارسلونا با کودکان زلزله‌زده منطقه فوکوشیما دیدار کردند. ستارگان باشگاه بارسلونا که هم اکنون برای شرکت در جام جهانی باشگاه‌ها در ژاپن به سر می‌برند، در حاشیه جلسه تمرین خود با کودکان زلزله‌زده منطقه فوکوشیما دیدار کردند. این کودکان که بین ۹ تا ۱۸ ساله هستند بر اثر زمین لرزه، سونامی و انفجار نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما بسیاری از بستگان خود را از دست داده و هم اکنون در کمپی در حومه توکیو به سر می‌برند.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا درباره این دیدار گفت: از این که توانستیم با این کودکان دیدار کنیم، خوشحالم. خیلی خوب است که توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

در این دیدار ستارگان بارسلونا همچون مسی و ژاوی پیراهن‌های این تیم را که روی آنها اسم این بازیکنان نوشته شده بود، به میهانان خود هدیه دادند.

یکی از این کودکان پس از این دیدار در حالی که بسیار هیجان زده بود گفت: مسی درست همان طور که فکر می‌کردم خونسرد بود. دو بار با او دست دادم. فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانم دستانم را بشویم!

بارسلونا امروز در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها در ورزشگاه نیسان یوکاهامو به مصاف السد قطر قهرمان آسیا خواهد رفت.