زور استقلال به نفت نرسید

تیم فوتبال استقلال چهار روز پس از فتح دربی ۷۳ در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا دستیابی به عنوان قهرمانی زودهنگام نیم فصل برای این تیم محقق نشود. هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه با دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان پیگیری شد. این بازی که در حضور کمتر از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در پایان به برتری ۲ بریک صنعت نفت آبادان انجامید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باخت مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد که بازیکنان این تیم به خودشان بیایند، گفت: انتظار داشتم که ۳۰ تا ۴۰ هزار تماشاگر برای تشویق تیم ما به ورزشگاه بیایند اما ظاهرا صدرنشینی و بردهای ما در جام حذفی برای هواداران عادی شده است.

پرویز مظلومی پس از شکست ۲ بریک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب افزود: این باخت به موقع بود و باعث شد بازیکنان ما به خودشان بیایند و بفهمند هر بازی شرایط خود را دارد. آنها نباید در باد دربی می‌خوابیدند و من نیز خیلی سعی کردم که در طول هفته در خصوص این موضوع روی بازیکنانم کار کنم اما نتیجه‌ای نداشت.