مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از احتمال بازی کردن محمد نصرتی در دربی جام حذفی مقابل استقلال خبر داد.

به گزارش ایسنا محمد رویانیان گفت: محمد نصرتی از سوی باشگاه پرسپولیس تا نیم‌فصل رقابت‌های این فصل لیگ برتر محروم شده بود که طبیعتا پس از چند بازی دیگر محرومیتش از نظر ما تمام می‌شود. اما به دلیل فشارهایی که بنده از طرف کادر فنی برای بازی کردن محمد نصرتی متحمل شدم، در نهایت تصمیم‌گیری نهایی را به هواداران پرسپولیس و مدیریت فوتبال باشگاه واگذار کردم. وی افزود: بر این اساس ما درنظرداریم نظرسنجی را در سایت باشگاه ایجاد کنیم تا هواداران درباره رضایت‌شان از بازی کردن نصرتی مقابل استقلال رای دهند! در نهایت همچنین علی پروین مدیر فوتبال باشگاه هم با در نظر گرفتن شرایط فعلی و آینده تیم، پس از صحبت‌هایی که با کادر فنی خواهد داشت و آرایی که هواداران خواهند داد، تصمیم آخر را می‌گیرد.

اما بنده و باشگاه پرسپولیس با بازی کردن شیث رضایی به هیچ وجه موافق نیستیم و این اتفاق رخ نخواهد داد.

رویانیان با بیان اینکه احتمال حضور اریکسون کمرنگ شده است، در این‌باره نیز گفت: اریکسون با ما امروز و فردا می‌کند و ما هم برای وی پیغام فرستادیم که فرصت شما برای فکر کردن و جواب دادن به پرسپولیس تمام شده است.

اما ما گزینه‌های دیگری هم داریم که مشغول مذاکره با آنها هستیم. البته در واکنش به بعضی شایعات باید بگویم که در بین گزینه‌های ما کریستوف دام جایی ندارد و پس از بررسی‌هایی که داشتیم، دریافتیم که امکان همکاری با او برای پرسپولیس میسر نیست.

در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های مختلف و مذاکره با بعضی از آنها هستیم، اما این کار هیچ ارتباطی به روند فعلی تیم پرسپولیس در مسابقات داخلی نداشته و کادر فنی با تمام توان برای نتیجه‌گیری تلاش می‌کند.