سلطان در کدام هیات عزاداری می‌کند

پروین در ماه‌محرم بیشتر از ماه رمضان نذر و نیاز می‌کند؛ کسی که بسیاری از نذر‌هایش را به خواسته مادرش و وصیت او انجام می‌دهد. به گزارش جام نیوز، علی پروین از خودش هیات عزاداری ندارد؛ یعنی او موسس یا بانی هیاتی نیست. با وجود این پروین در این ایام خرج زیادی می‌دهد. او در عزای حسینی، هر شب لواسان را به سمت طرشت طی می‌کند تا بتواند در هیات محبان مهدی(عج) حاضر شود.

هیات محبان مهدی(عج) زیرنظر مهدی عرب ـ یکی از دوستان نزدیک پروین ـ اداره می‌شود. ایده تاسیس این هیات زمانی به ذهن او رسید و هنگامی‌که با استقبال پروین روبه‌رو شد، دست روی دست نگذاشت. حالا پروین با حضور در این هیات جمع زیادی از طرفداران‌اش را هم به طرشت می‌کشد.

هواداران و البته در مواقعی بعضی بازیکنان نزدیک به وی در هیات شهدای طرشت عزاداری می‌کنند؛ بازیکنانی مثل علی انصاریان و بهروز رهبری‌فرد و البته قدیمی‌های فوتبال ایران. تا همین چند سال پیش حمید شیرزادگان هم در هیات عزاداری محبان مهدی(عج) شرکت می‌کرد؛ اما دیگر او در بین آنها دیده نمی‌شود.حسین کلانی و همایون بهزادی از دیگر قدیمی‌های پرسپولیس هستند که در هیات محبان مهدی(عج) حضور پیدا می‌کنند.