احتمال حضور شیث رضایی و محمد نصرتی در دربی

روز گذشته خبری عجیب در محافل ورزشی دهان به دهان چرخید. انگار طبق قوانین شیث رضایی و محمد نصرتی دو بازیکن حاشیه‌ساز پرسپولیس می‌توانند در بازی دربی حضور داشته باشند. در این باره عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: نصرتی و رضایی منعی برای حضور در دیدار روز جمعه با استقلال ندارند. به گزارش فارس فرشاد سپهر در خصوص تاریخ تشکیل جلسه برای اعتراض دو بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به اینکه روند انتقال پرونده کند انجام شده تا این تاریخ اعتراضی به دست ما نرسیده، اما به محض رسیدن اعتراض این دو بازیکن به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: هر چند رسیدگی به پرونده رضایی و نصرتی در اولویت است، اما زمان رسیدگی به اعتراض این دو بازیکن قطعا در این هفته نخواهد بود. کمیته استیناف تنها در روزهای شنبه تشکیل جلسه می‌دهد و با توجه به این مساله که تاکنون اعتراض این دو به دست ما نرسیده رضایی و نصرتی می‌توانند در دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس به میدان بروند.

سپهر تاکید کرد: بلافاصله پس از رسیدن اعتراض این دو نفر روزشنبه آینده در مورد آنها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.سرمربی پرسپولیس نیز درباره احتمال حضور رضایی و نصرتی در دیدار روز جمعه برابر استقلال گفت: شیث ایران نیست، ولی باید شرایط نصرتی را ببینم. حمید استیلی درخصوص احتمال حضور نصرتی و رضایی در بازی مقابل استقلال گفت:‌ نزدیک یک ماه‌و‌نیم است که این بازیکنان خانه‌نشین شده‌اند و حتی حق ورود به اماکن ورزشی را هم ندارند. این دو بازیکن مدتی با ما تمرین نکرده‌اند و برای آنها حکمی صادر شده که در حقشان ظلم شده است. وی افزود: به صورت تلفنی با این دو بازیکن در تماس بودم. اینها از لحاظ روحی و روانی در بدترین شرایط ممکن هستند که قابل توصیف نیست. برخی اوقات خودشان اختصاصی تمرین می‌کنند، اما نمی‌دانم حالا چه شده که حضور این دو نفر مشکلی ندارد. استیلی ادامه داد: وقتی قانون شفاف نیست این مشکلات به وجود می‌آید و این‌گونه می‌شود که یک دفعه اعلام می‌کنند می‌توانید از این دو استفاده کنید. ما قبلا هم همین حرف‌ها را زدیم و تمام این چیزها را پیش‌بینی کردیم، اما گفتند این بازیکنان از حضور در اماکن ورزشی محروم هستند و حتی دستور موقت برای آنها صادر کرده‌اند. این موارد باعث شد رضایی و نصرتی از لحاظ روحی و روانی خرد شوند و شخصیت آنها هم از بین برود. حالا می‌گویند بیایید و می‌توانید بازی کنید.این مربی خاطرنشان کرد: شیث اصلا ایران نیست، اما باید وضعیت نصرتی را ببینم. دوست دارم به این سرمایه‌های فوتبال کشورمان کمک کنم و کاری نکنم که آنها از فوتبال فراری شوند. باید ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید.

استیلی در خصوص بازی با تراکتورسازی به فارس گفت: مستحق باخت نبودیم. امیر قلعه‌نویی هم که همیشه به من لطف دارد در این مورد حرف زد. ما باید بدانیم همیشه به فوتبال خوب و به ایجاد موقعیت زیاد امتیاز نمی‌دهند. یک تیم زمانی به هدفش می‌رسد که توپ وارد دروازه حریف مقابل می‌شود.

استیلی در خصوص دیدار روز جمعه با استقلال گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و چون در جام حذفی است حق اشتباه نداریم. همه با هم یکدل شدیم تا در جام حذفی با قدرت حاضر شویم.