محبوبیت علی کریمی می‌تواند عاملی باشد تا طرفداران پرسپولیس‌، باری دیگر با تیم آشتی کنند. بر اساس رده‌بندی که در سایت فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال و پس از رای‌گیری از کاربران اینترنتی اعلام شد، علی کریمی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۳۴.۸۹۸ رای در فاز دوم محبوب‌ترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۱ است. در این رده بندی فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال با ۱۲۳.۳۸۲ رای در رده دوم و یاسر القحطانی بازیکن تیم ملی عربستان و العین در رده سوم قرار دارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پنج‌شنبه شب با حضور در اردوی این تیم یک دستگاه خودروی پرشیا به علی کریمی، محبوب‌ترین بازیکن سال آسیا اهدا کرد.

به گزارش مهر، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پنج‌شنبه شب در محل اردوی این تیم در هتل اوین حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت‌وگو کرد. مدیرعامل پرسپولیس در این نشست به سرخپوشان وعده داد، در صورت شکست تراکتورسازی پاداشی شایسته به آنها اهدا می‌کند.

رویانیان همچنین در جمع پرسپولیسی‌ها به علی کریمی به دلیل انتخابش توسط سایت بین‌المللی آمار و ارقام فیفا به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سال ۲۰۱۱ در قاره آسیا تبریک گفت و یک دستگاه خودروی پرشیا به وی هدیه داد که این موضوع با تشویق ممتد پرسپولیسی‌های حاضر در آن نشست همراه بود.