بازگشت تعجب‌برانگیز بازیکن حاشیه‌ساز

در حالی که قرار بود جباری از یکشنبه در تمرین‌های استقلال حضور پیدا کند، با وساطت بازیکنان و موافقت مظلومی، وی از دیروز در تمرین حاضر شد. به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود مجتبی جباری پس از اعلام رای کمیته انضباطی باشگاه از روز یکشنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا کند، اما بازیکنان این تیم از مظلومی درخواست کردند که به جباری اجازه حضور در تمرینات را بدهد که این مساله با موافقت مظلومی همراه شد. پس از موافقت مظلومی، با جباری تماس گرفته شد تا از دیروز در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در دفاع از اقدام مجتبی جباری گفته است: «وقتی یک بازیکن سیلی می‌زند نباید او را کشت»، اما آیا علی فتح‌الله زاده از خود سوال کرده است که در مقابل توهین‌های تند یک بازیکن باید یک باشگاه را کشت؟!

این برای اولین بار نیست که استقلال و باشگاه‌هایی امثال استقلال مقابل توهین و مصاحبه‌های تند بازیکنان خود کوتاه می‌آیند و بعد هم ادعا دارند که با بازیکن سالاری مقابله می‌کنند. مدیرانی که تنها شعار دادن علیه بازیکن سالاری در مصاحبه‌هایشان را آموخته‌اند و زمانی که موقع عمل فرا می‌رسد حاضرند تمام اعتبار یک باشگاه را فدای یک نتیجه کنند و به یک بازیکن پرخاشگر اجازه دهند به تمرینات برگردد تا تیمشان نتیجه بگیرد و جلوی مردم سرافکنده نباشند.

مجتبی جباری بارها است که چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهد و هر بار در مصاحبه‌هایی تند و البته کمی‌زننده مسوولان باشگاه و کادر فنی استقلال را مورد آماج حملات قرار می‌دهد و هر آنچه را که یک مدیرعامل ملاحظه می‌کند و به کادر فنی اش نمی‌گوید، بر زبان می‌آورد و به راحتی مسائل فنی او را زیر سوال می‌برد و البته خیال آسوده‌ای دارد که هیچ‌کس با او برخورد نمی‌کند.

به گزارش مهر،علی فتح‌الله‌زاده صبح روز چهارشنبه و قبل از اعلام رای مجتبی جباری به خبرنگاران گفت: «به همان اندازه که کرار اشتباه کرد مجتبی هم اشتباه داشته است. مگر آنجا نوشته بودند جباری ضربه را بزند یا کسی به او گفت باید پشت توپ قرار بگیرد؟ باید با هر دو بازیکن برخورد شود.»

حالا سوال اینجاست که آیا باشگاه استقلال به یک اندازه با جباری و کرار برخورد کرده است. اگر هر دو بازیکن اشتباه کرده‌اند پس چرا رای آنها با هم متفاوت است؟ سابقه بداخلاقی های جباری در استقلال بیشتر است یا جاسم کرار؟ اگر هم قرار بود حکم تندتری داده شود باید به جباری داده می‌شد نه جاسم کرار که به مراتب تخلفاتش در استقلال کمتر از جباری است.