پله باید ساکت شود

روماریو، ستاره سابق باشگاه‌های آیندهوون و بارسلونا ، از پله، اسطوره فوتبال این کشور خواست تا از صحبت کردن در مورد او دست بکشد. روماریو که این روزها یکی از نماینده‌های پارلمان برزیل است، قول داده که اگر اتهامات فساد ریکاردو تیسیه را، رییس فدراسیون فوتبال برزیل، اثبات شود، این ربیس ۶۴ ساله را به دادگاه بکشد.

چند روز پیش پله، با تکذیب صحبت‌های روماریو اعلام کرد که روماریوی ۴۵ ساله با این اتهام به دنبال آن است تا از تیسیه را به خاطر غیبت این ستاره در جام جهانی ۱۹۹۸ انتقام بگیرد.

روماریو که رابطه خوبی با پله ندارد، اکنون در صحبت‌هایی اعلام کرده که به دنبال انتقام نیست و صحبت‌های پله بی‌پایه و اساس است. روماریو به خبرنگاران گفت: «من قول داده بودم تا هیچ وقت راجع به پله صحبت نکنم. او هیچ چیزی درمورد قوانین و شرایط نمی‌داند. پله باید دهانش را ببندد و ساکت شود. من ۴۵ سال سن دارم و خیلی چیزها می‌دانم.

آنچه من درمورد ریکاردو تیسیه را، ریس فدراسیون فوتبال برزیل می‌گویم، آن چیزی است که می‌بینم.» روماریو ادامه داد: «من هیچ مشکل یا ارتباط خاصی با فدراسیون فوتبال برزیل ندارم، ولی شاید پله شرایط دیگری دارد و به همین خاطر است که چنین نظراتی می‌دهد.»