زدوخورد امیدهای برق و نساجی مقابل چشم بانوان!

فوتبال ایران این روزها تحت‌شعاع مسائل ناپسند اخلاقی قرار دارد. به دنبال اتفاقات اخیر، این بار در شیراز شاهد صحنه‌هایی بودیم که به فیلم‌های اکشن شباهت داشت. پس از آنکه دوفصل قبل بازی برق ونساجی هم در قائمشهر وهم در شیراز در دسته اول لیگ آزادگان با جنجال و درگیری همراه بود، عصر سه‌شنبه امیدهای دوتیم هم حوادث تازه‌ای را رقم زدند. این دوتیم درچارچوب بازی‌های لیگ برتر امیدهای کشور در ورزشگاه اختصاصی برق به میدان رفتند.

به گزارش گل، بازی تا دقیقه ۸۵یک برصفر به سود نماینده شمال ادامه داشت که در این لحظه با اعلام پنالتی به سود برق، نساجی‌ها از زمین بیرون آمدند. عاقبت با وساطت نماینده فدراسیون (کیخسرو نصرتی) بازی ادامه یافت و با گل شدن پنالتی، بازی یک بر یک خاتمه یافت. این ولی پایان کار نبود.

تعدادی از خانواده بازیکنان شیرازی در ورزشگاه بودند و گویا در حضور بانوان، یکی از نیمکت‌نشین‌های نساجی اقدام به فحاشی به تماشاگران کرده بود. دو نفر از هواداران برق هم جواب متقابلی داده بودند که با سوت پایان بازی، همه شمالی‌ها به سمت درب تماشاگران هجوم آورده وآن دو تماشاگر را به شدت مضروب کردند. شیرازی‌ها هم وارد ماجرا شدند و جنگ خونینی در گرفت که با توجه به حضور تنها سه مامور انتظامی، کسی نتوانست مانع از درگیری‌ها شود.

دو دستگاه آمبولانس برای انتقال آسیب دیدگان به ورزشگاه آمد وبا شکایت برقی‌ها مبنی بر آسیب رساندن تیم حریف به تاسیسات باشگاه همه اعضای تیم نساجی بازداشت وروانه کلانتری شدند که همچنان در کلانتری به سر می‌برند!

مشخص نیست چه زمانی فوتبال ما از این اتفاقات رهایی می‌یابد و چرا باید درسطح تیم‌های پایه هم شاهد این دست مسائل باشیم.