تیم ملی فوتبال ایران در سال 98 با تیم پیشکسوتان پرسپولیس مسابقه دوستانه‌ای را برگزار کرد. چیزی که این نسل - نسل 98 - هنوز با خود دارد فاکتوری است که در وجود اکثر آنها است.

آنها را به سادگی می‌شود دوست داشت؛ به خصوص آن وقت که بی‌خیال اختلافات لباس یک تیم را می‌پوشند.از حاشیه‌های جالب این بازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که على دایى و حمید استیلى که هر دو نفر در تیم منتخب ۹۸ حضور داشتند و بعد از مسائلى که در پرسپولیس برایشان به وجود آمده بود، با یکدیگر روبه‌رو نمى‌شدند، با یکدیگر خوش و بشى کردند که ملاقات گرم این دو نفر جالب توجه بود.همچنین محمد پنجعلى، عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس که به دلیل اختلاف بر سر ماندن یا رفتن استیلى در این باشگاه استعفا داده بود، در حاشیه این دیدار استیلى را در آغوش گرفت تا نشان دهد هیچ اختلافى میان این دو نفر وجود ندارد.کریم باقرى که قرار بود در تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازى کند، در تیم منتخب ۹۸ حضور داشت و یکى از ارکان اصلى پیروزى این تیم بود.
میانگین سنى تیم منتخب ۹۸ از تیم پیشکسوتان پرسپولیس ۱۰ سال کمتر بود. این بازی درنهایت با حساب 4 بر دو به سود منتخب جام جهانی 98 به پایان رسید. علیرضا منصوریان؛علی دایی؛ ستارهمدانی و رضا شاهرودی برای تیم 98 و رحیم یوسفی و محمد حسن انصاری فرد برای پرسپولیس گلزنی کردند.