پروین: دربی قشنگ بود چون استرس نبود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی کوچک زیبایی را دیدیم و دلیلش هم این بود که بازیکنان استرس نداشتند. به گزارش فارس،علی پروین درخصوص تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و این یک دربی کوچک قشنگ بود. نتیجه بازی هم عادلانه بود. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و پرسپولیس را اذیت کرد.

وی افرود: پرسپولیس فرصت‌های گلزنی بیشتری داشت و فقط بچه‌ها کمی بی‌دقت بودند. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند در شرایط حساس از تک موقعیت‌های خود بهترین استفاده‌ها را انجام دهند تا کار یک بازی به دقایق آخر نکشد.

پروین یادآور شد: وضعیت بازیکنان پرسپولیس را خوب دیدم. آنها باید در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی هم همین طور باشند، اما نگه داشتن پیروزی هم خودش یک هنر است که امیدوارم پرسپولیس بعد از زدن گل بتواند گل‌هایش را نگه دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس در این بازی دو بازیکن محروم خود را نداشت و با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه شد. امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف شیث و نصرتی را روشن کنند تا ببینیم چه سرنوشتی برای آنها رقم خواهد خورد.

وی در ادامه در مورد دیدار روز جمعه ایران و بحرین گفت: بحرین پس از اینکه ۶ گل از ما خورد قطعا در خانه خود همه کار می‌کند تا به نتیجه برسد. بچه‌ها نباید استرس داشته باشند. امیدوارم با کسب سه امتیاز در بازی مقابل بحرین صعودمان به مرحله بعدی قطعی شود تا از اکنون برای مرحله دوم مقدماتی جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم.